Aku seorang isteri juga merupakan seorang guru. Ketika kejadian yang aku ingin ceritakan ini, aku mengambil cuti tanpa gaji mengikuti suamiku yang bertugas di luar negara. perwatakan aku serupa seperti wanita Melayu lain. Aku bertudung, mempunyai bentuk badan yang sering dipuji lelaki. berkulit cerah. Suamiku juga seorang yang biasa sahaja. keinginan seksnya juga biasa. aku pernah sekali mencapai klimaks bersama dengannya. sejak itu aku sering mendambakannya, namun tidak kesampaian. Aku tidak pernah melihat kemaluan lelaki dewasa lain selain kemaluan milik suamiku sahaja. bagiku, sudah cukup besar.
Ketika di luar negara, suamiku bekerja manakala aku hanya menjadi suri rumah sahaja. kami belum lagi dikurniakan anak. Suatu hari suamiku membawa aku bercuti bagi menghilangkan bosanku. Suamiku merancang untuk melakukan aktiviti luar dan kami bergerak menuju satu kawasan yang sangat popular dengan aktiviti perkhemahan. Setelah 2 jam memandu, suamiku mula hilang fokus. tubuhnya yang keletihan itu mula menjemput rasa mengatuknya. Dua tiga kali juga pemanduannya hampir terbabas. Mujurlah kawasan itu merupakan kawasan yang sangat sepi dan kurang kenderaan. Hinggalah perjalanan kami tiba ke sebuat stesen minyak. suamiku mengambil keputusan untuk berhenti seketika supaya dia dapat melepaskan rasa mengantuknya. Seketika aku hanya bersandar memandang kepadanya yang mula melelapkan mata. Seketika kemudian aku mulai bosan. Aku turun dari kereta memasuki premis stesen minyak itu. kemudian aku bertanyakan lokasi tandas. Untuk ketandas, aku perlu melalui lorong yang sempit di belakang premis tersebut. lorong itu masih berada di dalam premis cuma di bahagian belakang. kini aku tiba di simpang ke kanan merupakan arah tandas manakala ke kiri menunjukkan arah yang tak pasti dengan tulisan happy time. Selepas aku melepaskan hajatku, aku ingin kembali semula ke ruangan kedai bagi membeli sedikit makanan ringan. ketika di persimpangan tadi, hati kecilku begitu teruja dengan arah yang satu lagi. Aku mula melangkah berpandukan naluri ingi tahu ku. ketika aku melepasi gerbang yang tertulis "gloryhole", aku terdengar loceng dibunyikan. kini aku berada di hadapan pintu. Aku melangkah masuk ke bilik tersebut.
Ternyata bilik itu kosong. Yang ada hanya satu meja yang menyerupai meja seterika. dinding bilik itu pula berlubang- lubang besar. sama Tinggi lubangnya sekeliling bilik itu. Aku tidak pernah tahu akan perkataan "gloryhole", memang tidak memahami lubang apakah itu. seketika kemudian sifat ingi tahu ku mendesak lagi. Aku mula merapatkan diriku ke arah lubang untuk melihat apa yang ada di sana. ketika mukaku rapatkan pada lubang, tiba- tiba satu objek tumpul meluru keluar dan melanggar muka ku. Aku terkejut dan sedikit terjerit. Rupa- rupanya, objek itu ialah kemaluan seorang lelaki dewasa. Aku ketakutan dan meluru ke pintu untuk keluar.Ketika aku ingin melangkah keluar, aku berpaling semula melihat batang yang terjuntai dilubang itu. Hatiku mula berbisik "Besarnya.. ". hatiku mula memujuk aku kembali ke dalam. pada mulanya aku hanya memerhati dengan rasa kagum. Ianya sangat besar. Jika dibandingkan dengan batang milik suamiku, milik suamiku kelihatan seperti batang kanak- kanak kecil sahaja berbanding batang yang ada di hadapanku ini. Warna coklat gelap berkulop pula. Entah masa bila tanganku sudah mula menyentuh dan merocoh batang lelaki yang aku tidak tahu siapa pemiliknya ini. Batang tersebut mula bertindak balas mengeras. semakin aku merocoh, pertimbanganku juga semakin hilang. aku membandingkan batang tersebut dengan lenganku. ternyata sama panjang dengan lenganku. Ghairah ku semakin menebal. aku memasukkan batang tersebut ke dalam mulut ku. Terdengar erangan pemiliknya dibilik sebelah. Aku semakin kelenguhan menghisap batang besar. Aku lepaskan hisapan ku seketika sambil tanganku merocoh batang perkasa itu. Urat- uratnya mula timbul. Tanpa aku sedari, di lubang alin juga telah terjuntai beberapa batang lain. dua darinya berwarna coklat gelap dan satu lagi berwarna hitam. Aku tertarik dengan yang hitam itu. Batangnya bengkok seperti pisang dan lebih besar dari yang lainnya. Aku tidak membuang masa, ku cium bau jantan pekat di sabalik kulop batang hitam itu kemudian kukulum semahunya. Sambil mengulum, aku mula membuka butang bajuku, Braku londehkan ke bawah. ku sebat batang itu ke atas tetek ku kegeraman. Aku semakin hanyut. Puas aku mengerjakan batang hitam, aku beralih pula kepada batang lain. gembiranya dikelilingi 4 batang yang jauh lebih besar dari milik suamiku. Penties ku sudah benar- benar basah akibat ghairahnya aku di situ. Segera aku tanggalkan. kini hanya tudungku sahaja yang melekat pada tubuhku. Aku menghisap batang mereka bergilir- gilir.
Aku semakin tidak tahan dengan gelora nafsu ku. Aku mula menyuakan cipapku ke batang salah seorang dari mereka. Terlalu susah untuk masuk. Batang mereka terlalu besar. Hanya berjaya masuk sekadar kepala sahaja. Puas aku menghimpit dinding memberikan kerjasama. Tiba- tiba aku rasakan cipapku dilumur dengan sesuatu, aku terus menghimpit dinding menantikan tusukan. Aku mesti rasa batang mereka hari ini. Naluri jalangku telah terjaga ketika suamiku tidur dalam kereta. Terasa seseorang menyumbatkan batangnya dan mula menghenjut. merasakan begitu asyik sekali hingga gagal mengawal suara rengekanku. sedang asyik aku dihenjut, tiba- tiba dia menghentak dengan lebih dalam lagi. Peritku rasa hingga lemah lututku dan tercabutlah batang lelaki itu tergantung dilubang. . Sedang aku melutut merehatkan cipapku, pintu bilik dibuka, tiga lelaki berkulit gelap masuk bertelanjang bertanya keadaan aku. aku yang ketika itu sudah kembali menghisap batang yang tergantung dilubang mula berasa sedikit takut. lelaki itu merapatkan meja kedinding. kemudian membaringkan aku di atas meja. Lelaki di sebalik dinding mula menusuk cipapku kembali. Ketiga- tiga lelaki bersama ku mula merangsang tetekku. Salah seorang dari mereka menyumbatkan mulut ku dengan batang mereka. Aku akur. aku memang ingin merasakan seperti ini. Namun selama ini hanya ku pendamkan sahaja keinginan ku ini. Tangan ku tidak lepas dari memegang batang dua lelaki yang meratah tetekku. Terutamanya batang hitam itu. Aku menyatakan hasratku untuk merasa batang hitam itu. Lalu aku didukung olehnya. pelahan- lahan cipapku menelan batang hitam itu. aku dilambung dengan mudah olehnya menyebabkan batang hitam itu keluar masuk mengerjakan cipapku. sedang aku keasyikkan, aku terasa satu batang lagi cuba menusuk ke dalam duburku. Segera aku melarangnya. "no... too big i cant" kata ku. mujur dia akur. Ketiga- tiga mereka megerjakan aku secara bergilir, batang yang tergantung di dinding itu telah mula kendur menanti gilirannya tidak kunjung tiba. manakala ketiga lelaki tadi, mengerjakan aku kemudian mereka memancutkan benih mereka di muka ku. setelah melepaskan benih mereka, mereka beredar meninggalkanku. aku kembali kepada batang yang tergantung tadi, ku usap, ku hisap dan ianya kembali mengeras. Apabila sudah cukup keras. ku sarungkan semula cipapku pada batangnya aku juga turut menghenjut dalam keadaan menonggeng. klimaks ku semakin hampir, henjutanku juga semakin galak. Tiba- tiba aku terdengar bunyi ketukan didinding. aku tidak mempedulikannya keranan klimaks keduaku sudah hampir benar dan ketika aku sampai, aku memberikan kemutan yang padu sambil itu kurasakan pancutan deras menyembur liang rahimku..
Aku benar- benar puas. setelah menyarung kembali pakaian ku, aku membersihkan diri semula. namun masih terdapat beberapa sisa air mani pada tudungku. aku mendapatkan kembali suamiku yang masih tidur. ketika kami meneruskan perjalanan, giliran aku pula tidur kepuasan
YOU ARE READING
Permainan terlarang
عاطفيةKali ini aku akan menulis kisah permainan diluar jangkaan.