Medya:İzem Bozkır./Yağız Alptekin.
İzem Alptekin🎶:Lana Del Rey/radio
İyi okumalar dilerim.♦️
"Yapma bunu kızına yapma" diyordu küçük kız.Ama babası dinlemiyor dahada kemerliyordu küçük kızını.Kızının koları hassastı.Hemen kızarıyordu kolu."Annen nerde orospu çocuğu."Kızı ağlıyordu ağlasada biliyordu o göz yaşlar umrunda olmadığını.
"Bilmiyorum baba bilmiyorum annem bir şey söylemedi."Hala baba diyordu çünkü o hala babasıydı küçük kızın.♦️
Yağız ellerini sımsıkı yaparak yanımdaki koltuğa oturmuştu.Gerçek bir düğün oluyormuş gibi konvoy eşliğinde düğün salonuna gelmiştik Rıza baba silahı havaya ateş edeceğine düğün arabasının farına ateş etti,o ateş bana geliyordu keşke gelseydide evlenmeseydim,bütün gözler üzerimizde olurken utansamda onlara gülümsüyordum.Biliyordum sahte olduğunu sadece anlaşılmaması gerekti.
Bugün o adamı görecektim,yılar sonra seneler sonra o adamı görecektim,içimde korku yoktu,stres içimi kararmıştı.
Titriyordum,Yağız'ın gövdesi titrememi yavaşlatsada titremiştim.Kulağıma doğru "benimle dansa kalkman lazım"kafamı salladığımda insanların içinden geçiyorduk,güleryüzüydü hepsi.
Ortaya geldiğimizde kendimi ona bırakmıştım omzuna yasladığımda o adamı gördüm.Gözlerim anneme değil ona benziyordu,başım dönmüştü Yağız anlamış olamalı ki belimi daha sıkı tuttu."Kadınım sakin olman gerekiyor" omuzundaki ellerimi daha sıkı kavradım.
Büyük alkışların arasından o adama bakmamaya çalışıyordum."İzem bu düğünün sonunda direk Rıza babayla eve gidiyorsun tamam mı?"İstemiyordum eve gitmeyi,o adamın ceza çekmesini bende görmek istiyordum.
"Hayır Yağız yapamam bende sizinle geleceğim"
"Senin orda olmaman lazım"sessiz konuşuyorduk sesi uyarıcı gelmişti.
"Umrumda değil"
"peki ilk biz gideceğiz herkes gittikten sonra o adamı alıp,bodruma geçeceğiz"
Dansımızdan sonra erik dalı gibi müzikler çaldı Yağız gelmesede benim enerjim bitmezlerdendi,o adam sandalyede oturmuş beni izliyor olması korkutsada Ardalarla birlikte oynuyorduk.Birkaç kişide oynuyordu tabi.Yağız'ın yanına geldiğimde "ne diye izliyorsun beni öyle?"
"Ne yapayım başka karıları mı izleyeyim?"
"Git o zaman başka karıları al."Diyerek sandalyeye oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇİCİ YARALAR
Teen FictionBurası geçici yaralar burada yaralar çizikler mevcut. O BENİM GEÇİCİ YARAMDI,YARALARIMDI. ÇİZİKLERİMİN,KULLANDIĞIM HAPLARIN BİR PARÇASIYDI.