ROSE
Wstaje z łóżka, na którym śpi mój chłopak. Powoli z niego schodzę, żeby go nie obudzić, bo nie mógł pewnie spać przez całą noc jak ja. Przez cały czas kwiczały moje świnki morskie.
Łapie jeszcze po drodze telefon i udaje się na dół. Czeka na mnie już moja mama z pankejkami.
-Dzień dobry kwiatuszku. Jak się spało?- spytała i mnie ucałowała w czoło.
-Hej, źle. Nie mogłam zasnąć przez Clare, Mini i Zoe.
Zjadłam śniadanie i pisałam z dziewczynami na grupie. Dołączył później do nas Richard.
Poszłam do pokoju, żeby dopakować swoje rzeczy się ogarnąć.
***
Nastała godzina 12. Musiałam już jechać na lotnisko. Zawiozła mnie mama.
-Kocham cię kochanie i pamiętaj...
-Żadnej jedynki i tak pamiętam.
Mama ma obsesję na punkcie moich ocen.
Wyszłyśmy z samochodu, mama mnie przytuliła i wyjęłyśmy moje walizki.
-Kochanie, przypominam, że obiecałaś tacie, że będziesz go odwiedzała na komendzie.
-Tak, pamiętam.
Tata się tam przeprowadził dwa lata temu, bo w Miami miał lepsze oferty pracy jako policjant. Od tamtego czasu go nie widziałam, ale teraz to się zmieni.
-Leć córciu po nowe życie.- powiedziała i mnie puściła.
-Pa mamo.- rzekłam.
Zabrałam swoje bagaże i poszłam w stronę lotniska.
***
Stanęłam wryta przed internatem. Czy tutaj spędzę moje kolejne lata życia? Tak. Tego właśnie chciałaś Rose.
Napisałam jeszcze po drodze do Michelle i Jane, ale nie odpisały. Pewnie jeszcze śpią, bo Jane przyleciała tu o 2.
Weszłam do budynku i ruszyłam schodami do góry.
Znalazłam mój pokój. Przyłożyłam telefon do ekranu i drzwi się otworzyły. Kiedy byłam już w środku, zauważyłam jak moje współlokatorki śpią w swoich łóżkach i jakiegoś chłopaka na kanapie.
Przez chwilę stałam i się na nich dziwnie patrzyłam, ale później się zaśmiałam, bo spojrzałam na jego słodką piżamkę. Przypomniała mi się wiadomość od Michelle, gdzie opisywała chłopaków. Z tego co pamiętam to to był Liam, czyli chłoptaś Mich.
No cóż.
Przemknęłam cicho i położyłam na swoim miejscu i próbowałam zasnąć.
CZYTASZ
Żyj Pełnią Życia, Skarbie
Roman pour AdolescentsMłoda Michelle przeżyła piekło w wieku 11 lat przez jednego z rodziców. Jednak postanawia żyć dalej i się nie poddawać. W wieku 14 lat wyjeżdża do Stanów, żeby rozpocząć nowe życie. Mieszka w internacie i uczęszcza do liceum aktorskim. W pierwsze...