Hikayeyi normal bir şekilde anlatmak ve anlam ifade etmek için ne tür kelimeler kullanması gerekiyordu?
“Geri dönerdim! Majesteleri ölmeyene kadar!”
Ophelia ellerini başının etrafına sardı. Bu önceki açıklamanın aynısıydı.
Richard'ın alçak sesi hüsrana uğramış kafasından aşağı düştü.
"Biliyorum."
“Peki, bunun ne anlama geldiğini tekrar açıklayayım…. Ne?"
"Bildiğimi söyledim."
Tek eliyle yüzünü sildi.
"Ben de senin gibi dönüyorum."
Sıkıntı ve teslimiyet, sakin sesin altına gömüldü.
Ophelia bir kez daha söyleyecek söz bulamamıştı.
Az önce duyduklarının halüsinasyon olup olmadığını merak etti. Ağzını açıp kapatan Ophelia ve Richard bir süre birbirlerine baktılar.
Hey… Bana söyleme, sen de mi?
Gözleriyle soran Ophelia'ya doğru, Richard etkilenmemiş gözlerle cevap verdi.
Ben de.
Zımni anlayıştan birkaç saniye sonra Ophelia ağladı.
"Majesteleri de mi dönüyor? Ve sen öldüğünden beri?”
"Tıpkı senin dediğin gibi."
"Ah... aman Tanrım."
Ophelia bacaklarındaki gücü kaybederek yatağının yanına çöktü. Richard'ı sürüklerken yüzünü ovmak için titreyen ellerini kaldırdı.
"Aynı... aynı gerileme..."
Aynı durumda olan biriyle karşılaşmış olmanın şaşkınlığı, şaşkınlığı, sevinci ve bu duruma kendi deliliğinden kaynaklanmadığı korkusu bir anda geldi.
Ophelia gözlerini sıkıca kapattı ve başını kaldırırken gözlerini açtı. Çarşaf kadar solgundu ve sonra tekrar Richard'a sordu.
"Üç gün önce. Suikastçıları hatırlıyor musun?”
"Evet. Şimdi bundan bahsettiğine göre, katiller var diye bağırdın.”
Richard, sanki bunu yeni fark etmiş gibi başını hafifçe yana eğdi.
“O gün ilk kez döndüm. Her zaman Majestelerinin önünde ölmeme rağmen. Konu bu değil. Majesteleri o güne ne zaman döndü?”
"Ziyafet salonuna girmeden önce."
"Daha spesifik olabilirsen..."
"Kelimenin tam anlamıyla ziyafet salonuna girmeden hemen önceydi."
Cevabının sonunda ikisi de sustu. Bu çılgın gerileme hakkında herhangi bir ipucu bulabilmek için dönüşün zamanlamasını sordu.
Ancak bu bir başarısızlıktı çünkü Veliaht Prens'in ziyafet salonuna tek başına girmesiyle annesinin onu azarlamasının aynı saat olup olmadığını bilmiyordu.
Sonra bir ipucu daha... Üç gündür arayan Ophelia başını kaldırdı.
"Ekselânsları! O zaman neden geri döndüğünüzde bunu yaptınız?
Nasıl oluyor da her döndüğünde, o bir şey yapana kadar aynı şekilde davranıyordu.
"Neden?"
"Neden öylece durdun?"
Richard cevap vermedi.
"Majesteleri ölmezse gerileme sona erecek! Hayır, gerilemeyi sonlandırmak için koşullarınız benimkinden farklı mı?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Başrol Karaktere Karar Verip Kaçırmış Olsam Da (Güncel)
RomanceZamanda o kadar sık geri gitmek, artık sayamazsınız. Bir sonraki dönüşünü durdurmak için efendisi Veliaht Prensi kaçırmaya karar verdi. Çünkü Prens Richard öldüğünde, Ophelia her zaman onun ölüm noktasına dönmek zorundadır. Ne kadar sürerse s...