Öğrenmiş olsanız bile öğrenme süresi ve verimliliği yeteneğinizin olup olmamasına göre değişir.Ama ya bir şeyi farklı durumlarda iki elinizle sayamayacağınız kadar çok yapmak zorunda kalırsanız ve bunu yapmazsanız ölürsünüz?
İş için yeteneğiniz sıfıra çok yakın olsa bile, sonunda o işte iyi olursunuz.
Bu cevap dışında yaşamanın başka yolu yoktu….
“Hiç kılıç diye bir şey duyduğumu sanmıyorum. Şimdiye kadar sadece bir et bıçağı denedim. Ama işe yaradı. Suikastçıların arkasına gizlice girip onları arkadan vurmak.”
Bu, hafifçe gülümseyerek söyleyebileceği bir şeydi ama o sırada kanı kurumuştu.
Hatta kanın kuruduğu zamanlar da olmuştur.
Suikastçıların ne yaptığını bilmiyordu ama bir şeyler içer içmez vücudundaki deliklerden kan fışkırarak mumya bir halde öldü.
Ophelia o sırada nasıl hissettiğini hatırladığında midesi bulandı.
"Onu iç."
Yüzünün solgunlaştığını gören Richard, içtiği bardağı uzattı.
Biri görmüşse, yapılacak iyi bir şeydi.
Bu bir zehir belirtisi bile değildi ama onu başkasına verdiğine inanamıyordu. Görgü dersi verenler görse enselerinden tutup geçerlerdi.
Ancak, görgü kurallarına dikkatle uyacak kadar ruh yoktu, bu yüzden Ophelia, onun içtiği çayı hemen içmekten çekinmedi ve derin bir nefes aldı.
Ona bakan Richard konuştu.
"Kuruluş Günü'ne kaç kez döndün?"
"Sekiz…. hayır, on sekizinciden sonrasını saymadım bile.”
"Öyleyse, hanımın dönüşünün benim yüzümden olduğunu düşünmek için çok erken. Yaşadığım anda sona eren gerileme sadece bir tesadüf olabilirdi.”
İlk bakışta çok mantıklı geliyordu ama Ophelia bunu hemen fark etti.
Richard'ın birkaç sözü, vücudunu, kelimenin tam anlamıyla tüm vücudunu savururken hissettiği kesinliği sarsamadı.
"Majesteleri, herhangi bir şeyi denemek için ne kadar tembel olursanız olun, üstesinden gelmeye çalışıyorum."
Gözleri kısılmış olan Richard, sanki onun için bir mazeret bulmaya hiç niyeti yokmuş gibi başını açıkça salladı.
"Artık bunu yapmak istemiyorum."
Ophelia, onun kuru sesini kum gibi duyunca dudaklarını ısırdı.
Onu tam olarak anladığını söyleyemezdi.
Aynı şeyi yaşasalar bile, her insanın bunu kabullenme ve üstesinden gelme şekli farklıdır.
Richard, onu yakasından tutup tutmama konusunda çelişki içinde olan Ophelia'nın önünde ağzını açmadan hemen önce, bir kapı çaldı.
Tık tık tık.
"Ekselânsları. Neredeyse zamanı geldi.
Ophelia, kapının dışında çınlayan sese zıpkınlanmış bir ton balığı gibi sıçradı.
Sessizce çığlık atarak, bir şaşkınlık, şaşkınlık ve kafa karışıklığı karışımıyla dönüşümlü olarak sımsıkı kapalı kapıya ve Richard'a baktı.
N-nasıl? Richard'ın burada olduğunu nasıl öğrendiler? Biliyorlarsa, neden bu kadar ileri gitmesine izin verdiler?
"Kafama darbe aldım ve hemen bayılmadım. Bu yüzden, beni sürüklerken beni takip etmemelerini söyleyen bir işaret bıraktım," dedi Richard, sanki onun düşüncelerini okumuş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Başrol Karaktere Karar Verip Kaçırmış Olsam Da (Güncel)
RomanceZamanda o kadar sık geri gitmek, artık sayamazsınız. Bir sonraki dönüşünü durdurmak için efendisi Veliaht Prensi kaçırmaya karar verdi. Çünkü Prens Richard öldüğünde, Ophelia her zaman onun ölüm noktasına dönmek zorundadır. Ne kadar sürerse s...