Bölüm 5: Kaprisler ve Hayaller (I)
- İmparatorluk Takvim Yılı 588. 19 Nisan. Sabah 8:19.
Ophelia Bolsheik, üçüncü sonsuz gerilemenin dördüncü* üyesi.
Üç gün sonra Richard, hizmetçi olarak sızan bir suikastçının kafasını kesti.
Ophelia bir arabayı çılgınca imparatorluk sarayına doğru sürüyordu. Elbette arabayı gerçek bir arabacı kullanıyordu ama elinden gelse kendisi kullanırdı.
Dün gece öldü.
Kalp kriziyle.
Hayır, bu gece öldüğünü ve gerilediğini söylemek daha doğru olur.
İlk başta, kuruluş yıldönümünden bu yana uzun zamandır ilk kez gerçekliği inkâr etti. Bunun nedeni Richard'la birlikteyken kolayca sona eren ikinci sonsuz regresyondu.
Ancak ikinci kez kayıp başının arkasını ezdiğinde ve üçüncü kez yediği ekmek boğazına takıldığında Ophelia öfkeyle uyandı.
Bu lanet olası sonsuz gerileme yine başladı.
Ophelia vagonun içinde sinirli bir şekilde yelpazesini kavradı.
"Her nasılsa, bugün her şey yolunda!"
richard'in yeni̇ bi̇r kan gölü yarattiği o günden sonra ophelia'nin bi̇r daha asla geri̇lemeyeceği̇ne dai̇r bi̇r umudu vardi.
(tl/n: fark etmedi̇yseni̇z, bi̇r önceki̇ bölümden 3 gün, 16 ni̇san'dan 19 ni̇san'a taşindik~)Çok silikti ama hayal kurmak özgürlük değil miydi?
Sabah annesinin haberi olmadan örtülü ödenek yatırdığı iş yerinde iyi bir rüzgâr estiği haberiyle başladı. Çok küçük bir şeydi ama çay tam onun damak tadına göreydi. Ya da aynı evde olmalarına rağmen mucizevi bir şekilde annesiyle karşılaşmaması vesaire.
Şanslıydı.
Çok iyiydi.
Bu sonsuz gerilemeye kadar.
Ophelia üçüncü kez sonsuz regresyona girmiş olsa da, fark ettiği yeni bir şey vardı.
Hiçbir şey yapmasa bile, bir şeyler yavaş yavaş değişecekti.
O kadar da büyük bir mesele değildi.
Damak tadına mükemmel gelen çayın tadı bazen garip geliyordu ya da daha önce yaşlı kadının saçının ucunu bile göremediği halde aniden annesiyle karşılaşıyordu.
Düşününce, sonsuz gerilemelerinden ilki olan kuruluş yıldönümünde bazı küçük değişiklikler oldu.
O gün çıkan mezelerin çeşitleri bir bir değişti ya da çiçeklerin türleri farklılaştı.
Her geri dönüşünde değişiklikler olduğunu fark eden Ophelia, gizli yatırımlarının çökeceğinden endişelenmeye başladı ve bu, absürt kaçışını bir kenara atmasının arkasındaki en büyük itici güç oldu.
"Eğer bu gece gerilersem gizli fonlarımın uçup gittiğini göreceğim...!"
Ophelia dişlerini gıcırdatıyordu ama çok geçmeden omuzları çöktü ve suratı asıldı.
Çünkü bu gerileme, son gerilemeyi sona erdirenin sadece Richard'ın kaprisi olduğunu açıkça ortaya koymuştur.
Richard kararını vermiş olsaydı, bu üçüncü sonsuz gerileme çabucak sona erecekti.
Bu sonsuz gerilemeler nihayetinde Richard'ın yaşamı ya da ölümü tarafından belirlendi.
Öldüğünde, sonsuz gerileme döngüsü otomatik olarak başladı ve eğer hayatta kalırsa, bir döngü sona erecek ve bu böyle devam edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Başrol Karaktere Karar Verip Kaçırmış Olsam Da (Güncel)
RomanceZamanda o kadar sık geri gitmek, artık sayamazsınız. Bir sonraki dönüşünü durdurmak için efendisi Veliaht Prensi kaçırmaya karar verdi. Çünkü Prens Richard öldüğünde, Ophelia her zaman onun ölüm noktasına dönmek zorundadır. Ne kadar sürerse s...