Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony
Yazar : seymaendless
Tanıtım
Ipek ve Ayaz'ın evliliğinin ardından beş sene geçmiştir. Onlar mutluluk ve huzuru yakalayıp İstanbula gidince ağalık konağın küçük oğlu Uraz'a kalmıştır.
Oysaki Uraz o yirmi yaşındaki çocuk değildir artık. Büyümüştür, olgunlaşmıştır. Hem abilerinin hem de babasının izinden gitmektedir.
Hayatında her şey yolunda giderken aşiretin evlenme emrini vermesi ile
Uraz'ın tabiri ile ''Dünyası başına yıkılır.''
Evlenmemekte kararlı olan genç ağanın kararından cayması için onu görmesi yetmiştir....Ela.
Karşı köyün ağasının güzeller güzeli kızı.
Güzel olduğu kadar asi, inatçı ve hırçın.
Uraz ona ilk görüşte aşık olmuştur.
''Eğer evleneceksem o kızdan başkası ile olmaz.'' der babasına. Ela kalbini çalmıştır bir kere. Ela'nı gözündeki ateş Uraz'ın kalbini yakıp küle çevirmiştir. O yanan kalbin küllerinden yeniden doğmasını sağlayabilecek tek kişi Ela'dır.
Peki Ela farkına varmadan yaktığı kalbi tekrar eski haline getirebilir mi? Getirmek ister mi?
''Seninle evlenip o konağa gelin olurum, ama yeminim olsun Uraz ağa, başına açmadık dert bırakmam. Sen benim başımı yaktın ben sana daha beterini yapacağım.''
———————o-o—————-
Eveeett! İpeğim hikayesinin 2. sidir. Ama devamı değildir. Bunu söylesem bir şey olmaz herhalde. 3 erkek kardeşin hayatını anlatıyor. Tabi 3. sonra çıkacak ama neyse ben sustum. Bu kitabı İpeğim'den daha çok sevdiğim doğrudur. Uraz'a daha fazla sempati besliyorum ve hala idolüm Yağız :D Adam Derek şimdi ne diyim (Teen Wolf izleyenler bilir :D Derekaşkımmmm)
Neyse
Bol şiddetle Tavsiye edilir! :D