Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love
Yazar: hayatwinchester
Tanıtım
Üniversite hayalleri sonunda gerçekleşecek bir kız. Hani ortaokulda, okumak istemediğimiz zamanlarda kurduğumuz o meşhur üniversite hayalleri. Elif' in resmi, ev arkadaşlarına elif gelmeden verilir.
Ama ulaş için sorun vardır. İlk görüşte aşk gibi. Bir yanda, fotoğraftaki bir kızın gülüşüne aşık bir adam. Bir yanda aşk acısı çeken, aile sevgisi görmeyen elif. İlk görüşte aşk klişesiyle başlar. "önemli olan iç güzellik" diyen insanların 10' da 8 'ı yalan söyler. Kız güzel değilse, içini merak etmezler.
Ama ulaş, elif' ın gülüşünü sevdi. Gökyüzünü siyaha boyamak isteyen kadını seçti.
******
"Şu saatten sonra gökyüzü ile deniz kavuşur. Biz seninle yan yana bile gelmeyiz." Dolu gözlerle bana baktı. Acı bir şekilde gülümsedi. İşte o an boğazıma bir şey oturdu. Yutkundum, gitmedi.
"O zaman ufukta buluşalım" Dedi ve sarıldı. İnsanlar "ayrılamadığın her yer hapishanedir" der ama burasi cennetti. Ufuktu.
---------o-o-------
Öncelikle, yazım yanlışları var. Özel isimlerin baş harflerinin büyük yazılmaması en dikkat çekeni.
Daha sonra ise, Elif'in, daha hiç tanımadığı insanlarla hemen haşır neşir olması saçma bence. Ayrıca daha ilk günden Burcu'nun onun için ağlaması da saçma. Yani tamam, korkabilir, telaşlanabilir ama ben, daha bir gündür tanıdığım biri için ağlamam.
Ayriyetten tanıtımda Ulaş yazıyor, ama Elif ve Ömer başrol gibi. Sanırım isimleri değiştirdin ama düzeltmedin. Ya da Ulaş sonradan mı girecek. Oraya dikkat et.
Konu güzel aslında, ama çok hızlı ilerliyorsun. Mesela ilk bölümde biraz konuşabilirlerdi. Sonra, 2. bölümde Cenk arayabilirdi.
Ayrıca, bir kızın da her seferinde bir erkeği affetmesi, kendisinin sürekli açık kapı olduğunu göstermesi, bir kadını aşağılık gösterir. Ne akdar severse sevsin. Bu benim düşüncem, seni bilemem ama.
OLayları ağırdan alarak yazmalısın.
Başarılar dilerim!