Yaz Uykusu

80 1 0
                                    

Çok çok uzun bir aradan sonra, herkese merhaba. Kimlerin kitaplığında ekli, bilmiyorum ama eski kitlenin buralarda olmadığına eminim. İlk bölümlere baktım, 2015'te yayımlamışım. Zaman ne çabuk geçmiş.

Wattpad'de okuduğum birkaç hikayeden bahsetmek istiyorum sizlere. Yeterli ilgiyi görmediklerini düşünüyorum. Bunlardan ilki, daha dün gece okumaya başladığım ve tek oturuştu bitirdiğim bir hikaye; başlıktan da anladığınız gibi Yaz Uykusu.

Hikaye de 8 arkadaşın nasıl bir araya geldiği ve nasıl farklı şehirlere dağıldığı anlatılıyor. Bu arkadaş grubumuzun arasında tabi ki aşıklar da var, eğlenceli, sinirli karakterler de var. Ben okurken çok eğlendim. Böyle bir dönemde bence göz atabileceğiniz, sonra da bırakamayacağız bir kitap. 

Benim favori karakterlerim; Ekin, Nil ve Yağız oldu. Yağız'ın bazı yerlerde ki sözleri bana gerçekten kahkaha attırdı diyebilirim. Nil ise beni etkilemeyi başarabildi. Genelde başrollere bazı şeyleri fark etmedikleri ya da davranışları için sinirlenirim ama Nil'in hissettiği hüzün bana geçti. Ekin'i ise tamamen kendime benzettiğim için sevdim.

Yazarı Zeynep Sey. Wattpad de bir dönem bulunan herkesin Solucan adlı kitabıyla tanıdığı bir yazar. Ben Solucan'ı okumadım ama satın almayı düşünmüyor değilim Yaz Uykusu'nu okuduktan sonra. 

Dış Bağlantıya hikayenin linkini ekliyorum, bölümü de yazara ithaf edeceğim, bakabilirsiniz. Medyaya da güzel bir şarkı bırakıyorum. Herkese şimdiden keyifli okumalar!

Wattpad Kitap ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin