Miley Cyrus - Can't Be Tamed
Yazar : FollowDreams3
Tanıtım
Özel güçlerin hakimi olduğu bir dünyada bu güçlere sahip olan insanları eğitip tüm insanlığın iyiliği ve geleceği için çeşitli görevlerle görevlendiren çok gizli bir kurum olan Karargahın en yeni üyelerindendir Ece.
Annesi, babası ve 'Hayatımın aşkı' dediği insanı 2 sene önce trajik kazalarda kaybedince kendini Karargahın görev ve kanunlarına adamış; bu yolda, hafıza silmek ve muhteşem bir şekilde dövüşmek olan güçlerini dünyanın daha yaşanabilir bir yer haline gelmesi için en iyi şekilde kullanmıştır.
Her yeni görevi için şehir şehir gezerken en son durağı olan Hatay da beklenmeyen olaylarla karşılaşacak, geçmişi ve çevresindekiler hakkında öğreneceği şeyler tüm hayatını değiştirecektir.
Karargahın, ''Özel gücü olmayan insanlara aşık olmak yasaktır'' kuralını Gökhan'ı gördüğü anda çiğneyecek ve bu istenmeyen aşkı her bakımdan başına büyük dertler açacaktır.
Geçmişte yaşadığı sorunlar, önüne çıkacak olan büyük engeller ve özel güçleri, Ece'nin yeni bir gelecek kurmasına engel olacak mı?
Her cümlesini soluksuz okuyacağınız muhteşem bir öykü!
Yepyeni bir aşk, güvenle kurulmaya ihtiyacı olan dostluklar, beklenmeyen büyük ihanetler, ölüm pahasına olan sadakatler, öğrenilmesi gereken çok önemli sırlar ve daha fazlası Ece'yi beklemektedir...
--------o-o-------
Konuyu falan da beğendim ama beğenmediğim tek şey hikayenin Türkiye'de geçmişi. Ülkemi sevememekle alakası yok. Ben Türk Vatandaşı olmaktan ve Türkiye'de yaşamak mutluluk duyuyorum fakat bu tarz hikayelerin Türkiye'de geçmesi tuhafıma gidiyor.
Ama dediğim gibi güzel.
Başarılar!!!
Yardım edelim :Dd