Demons - Imagine Dragons
yazar: @eriksevengorl
Deniz Yıldızları
Tanıtım
Koşarak yanına gitti. İlk önce küçük kollarını kızın küçük bedeniyle birleştirdi. Kız da anlamıştı vaktin geldiğini. O da küçük kollarını karşısındaki çocuğa sıkıca sardı. Vücut büyüklüklerinde oranla kalpleri o kadar büyüktü ki. O kalpler taşıyamayacağı yükleri küçük yaşta yüklendiler. Küçük delikanlı, güzel küçük kızın elini elinin içine aldı ve avucunu açıp ucunda küçük parlak bir deniz yıldızı olan kolyeyi bıraktı. 'Bu kolyeyi hiç çıkarma olur mu? geldiğimde eğer çok değişirsen seni bu kolyeyle tanıyacağım.' İlk önce kolyeyi koyduğu avucuna sonra da minik dudaklarına bir öpücük kondurdu. Sonra ise kızın bir şey demesine izin vermeden koşarak uzaklaştı.
---------------o-o--------------
Sanırım karakterler çocukken birbirine aşıkmış. Sonra çocuk gitmek zorunda kalmış, gibi duruyor. Tam okumadım zaten, üç bölüm var.
Anlatım tarzını biraz geliştirmelisin, değiştireceğine eminim çünkü daha üç bölüm yazmışsın ve başka kitabın yok gibi duruyor. Ben en çok kitabın ismini ve kapağını beğendim. Okuyacağım kitabı, ama dediğim gibi anlatımını geliştirmelisin. Paragraf aralarında boşluk bırakmalısın, karakterlerin cümlelerini falan anlaşır olması için paragraf paragraf yazabilirsin mesela.
Başarılar!
Yazar Notu:
Evet gençler! 2015 - 8 Ağustos'da ilk bölümü yayınlamışım. Hazır işim yokken, elimdeki bütün önerileri bitireyim ve ikinci kitaba geçeyim dedim. Bu yıl zordu benim açımdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Kitap Önerileri
AléatoireKeşfedilmiş ve keşfedilmemiş kitaplar bulunmaktadır.