3.BÖLÜM:YAKALANMA DUYGUSU

183 47 27
                                    

Medya:POYRAZ KORALTAN
(Medyaya tıklayınca tam ekran oluyor.)

Bölüm Şarkısı: SEZEN AKSU *TÜKENECEĞİZ*

3.BÖLÜM:YAKALANMA DUYGUSU

Hala telefona şaşkınlıkla bakıyordum.

Çünkü kim çekmiş olabilir ki bunları.
Orada bizden başka kimse yoktu...
ya da ben öyle zannediyordum.

Ben daha telefona şaşkınlıkla bakarken, aynı bilinmeyen numaradan bir mesaj daha geldi ve ben ikinci bir şoka daha da uğradım.

Mesajda;
"ELİMDESİNİZ"
yazıyordu.

Korku ile çarpmaya başladı.Bu mesaj ve görüntüleri hemen Poyraz'a göstermem lazımdı.

Kapıya doğru adımlayacağım sırada kapı açıldı ve içeri annem girdi.

"Hadi kızım hazırsan artık eve geçelim bizde."

"Tamam anne eve ben hazırım,eve geçelim de Poyrazlar gitti mi? "

Annem,"Evet onlarda az önce gittiler."
Sonra anlamayarak,"Neden sordun ki?",dedi.

"Hiç öyle merak ettim."

Sanırım bu görüntüleri çeken kişi,bizi çekmiş ise demek ki olayın baştan sonuna kadar oradaydı.

Ve bilerekten videonun sesini kapatmıştı.Cünkü orada benim suçsuz olduğuma dair konuşmalar vardı.

Bu kişi her kimse bize en çokta bana kafayı takmıştı.Eğer öyle olmasaydı videonun sesini de atardı.

Annem aşağıya doğru indiğinde bende peşinden indim ve arabanın arkaka koltuğuna bindim.

Hala şaşkınlığım üzerimdeydi.Kim yapar ki bunu ve biz nasıl çekildiğimizin farkına varamadım.Gerçi o panik ve korkuyla bir şey fark etmememiz çok doğaldı.

Eve gidene kadar böyle düşünüp durdum.
Eve vardığımızda kimseye bir şey demeden odama çıktım.Saate baktığımda saat dokuz buçuğa geliyordu.

Hemen telefonumu elime alıp Poyraz'ı arayacaktım ki,aynı bilinmeyen numara yine mesaj attı.

Mesaja tıkladığımda
"POYRAZ BENİM OLACAK !!!", diyordu.
yine diğer mesajdaki gibi bütün harfleri büyük yazmıştı

Kaşlarımı çattim ne yani,bizim görüntülerimizi çekip videoya alan ve bu mesajları atan,Poyraz'a takıntılı olan bir kız mı?

BEN POYRAZ'DAN KURTULMAYA ÇALIŞIRKEN BUNLAR POYRAZ'A GİTMEYE ÇALIŞIYORLAR.

Herkesin amacı farklı işte.

Hemen aramalara girip Poyraz'ı aradım.
Üçüncü çalışta açtığında onun konuşmasına izin vermeden,

"Biri bizi dün akşam görmüş "

Poyraz anlamayarak

"Ne,ne saçmalıyorsun Ceyda?"

Bıkmış bir şekilde,"Ya sana diyorum ki,biri bana az önce bir fotoğraf ve video attı.O video ve fotoğrafta biz vardık, sonra da mesaj attı.
Mesajda ise, büyük harflerle ilk önce 'ELİMDESİNİZ',dedi.Sonrasında ise,'POYRAZ BENİM OLACAK',dedi."

🕷️KADER AĞI🕸️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin