2.bölüm

37 4 4
                                    

Ben Felix ve jeongin bir kafede buluşacaz takı minho bizi oyalayana kadar neyseki erken bitti konuşma şimdi bulusabiliriz.
Jeongin bize 233.sokaktaki lila kafesinde buluşucağimizi söyledi.
Bu yeri ilk defa duydum.Ah!eve şimdi geldim.ustumu değiştirmem lazım oyuzden odama çıkıyorum.1 saat sonra dışarı çıkacam.

"Anne"

"Efendim han"

"Anne minhonun bana aldığı mor kazağı nereye koydun söyler misin?"

"Ha onu mu en alta koydum oraya bak!"

"Tamam anne"

"Buldum anne"

"Bulduğuna sevindim jisung"

Hava kış ayı olduğu için soğuk bu yüzden kalın giyinmem lazım.
Minhonun bana aldığı bu kazağı çok seviyorum üstünde İngilizce bir söz var.(Türkçesini yazcam)"ben sana sen bana aitsin sevgilim..."bu söz beni derinden etkilemişti neden bilmiyorum ama o çok çekici bir çocuk.ustumu giyinip aşağı indim annemi gördüm ve babamı annem gene yemeklerini döktürmüştu babam ise şirketin dosyalarına bakıyordu bu önemliydi ben ise izin almaya çalışan bir gençtim.

"Baba?"

"Efendim"

"Arkadaşlarımla buluşcamda dışarı çıkabilir miyim diye soracaktım izin veririmisin?"

"Buna bana sormana gerek yok sen 16 yaşındasın artık büyüdün
çıkabilirsin tabiki"

"Gerçekten mi izin veriyor musun?"şaşırmış bir yüz ifadesiyle dudaklarını araladı.

"Bir dahami soyliyim çıkabilirsin"

"Tamam o zaman görüşürüz"

"Görüşürüz oğlum sana iyi eğlenceler arkadaşlarına selam söyle"

"Tamam anne söylerim"
evden çıkarak arabay doğru ilerledim kapıyı açıp içine girdim.evt şuan mal gibi araba aynasindan kendime bakıyordum çünkü ehliyetim yoktu bu beni korkutmustu.Bu kadar korkak olduğum için kendimi bir anlığına boğmak istedim.tam arabayı gideceğim yere doğru sürüyordum telefonumdan mesaj geldi.arabayi kenara çekip telefona baktım drama Queenler hyunglar diye bir grup bunu hangi salak kurdu diye düşünürken jeongin mesaj geldi salak çocuk ama çok tatlı seviyom seni len jeongin ve Felix...

💅Drama Queenler💅
         Hyunglar'dan bir mesaj geldi bakmak için tıkla

                               💅Drama Queenler💅
                                             Hyunglar

*Jeongin bebesii adlı kişi sizi ekledi.*jeongin bebesii adlı kişi yongbokummu ekledi.*
*Jeongin bebesii adlı kişi grupun profil fotoğrafini değiştirdi*.

Jeongin bebesii:"profili nasıl buldunuz? Güzelmi ay bence çok güzel"
"Heyooo len grup kurdum"
"Yaw niye çevrimdışısiniz"

Yongbokumm:"iyi kurmuşsun grupu güzel"
"Burdan konuşuruz gün boyu ama grupun ismi çok komik shisdhwiso"

                                                       jisung:"çocuklar araba kullanıyorum             lütfen falza mesaj atmayın"
            "Buarada grupun ismi çok komi-bswidhwisowo"

Jeongin bebesii:"ay ne kadar havalasindir şimdi sen of of"
"Yakıyorsun dur olm taş taş"

Yongbokumm:"lan jeongin yürümüyorsun uçuyorsun resmen"
"Yavaş koçum sakın sanada birisini bulcazz"

          
                                     jisung:bajsjshwuw Ayn yürümüyor uçuyor bsjsksj

Jeongin bebesii:"tamam iltifat etmiyom neyse bb sizi bekliyorum gelin artık agah"

Yongbokumm:ben çok yakındayim neyse by.

                                                                    jisung:bende çok yakindayim neyse by.

Saat 6 ydi zaten okuldan çıkış saatimiz 5 yetişmek zordu benim için vardığımda jeongin Felix beni bekliyordu içeri girdim.ve gözlerime inanamadim burasi bir harikaydı.sanki burda bir anım var gibiydi.evet vardı biz buraya minhoyla 7 sinfita gelmiştik.o gün çok güzeldi ne güzel günlerimiz olmuş be.

Felix:"sonunda 1 dakikadır seni bekliyoruz"

Jeongin:"bizi çok beklettin 1 dakika ne be"

"Olm ne diyonuz 1 dakika sadece 1 dakika"şok olarak söyler.
ikisinin gülmesiyle bende gülüp yerime geçtim sonra ne sipariş verelim diye sordum."neyse ne sipariş verelim"

Jeongin:"bu çok kritik"
"Bence suhsi sipariş verelim"

Yongbok:"olabilir güzel ondan sipariş verelim"

"Olur benim için fark etmez"

Garson:"efendim ne istersiniz?"

Jeongin:"biz üç tane suhsi içecek olarak ne istersiniz Hyunglar

Yongbok:"ace tea"

"Bende kola alayım

Jeongin:"İki tanede kola bir ace tea bu kadar"

Garson:"hemen geliyor"

(1 saat sonra)

Jeongin:"bir saatir burdayiz biryeremi gitsek acaba?"

Yongbok:"bana acayip uyar ya sana han hyung"

"Banada uyar kalkın o zaman bir yere gidelim"

Aynı anda lunapark dediler.

Han:"Tamam o zaman yeni hedef lunapark"

İ.N:"yessss beeee okeyyyy"

Yongbok:"tamam gidelim o zaman yupiii"

Hyunglar lunaparka gelmiş eğleniyorlar di.butun herkes mutluydu tek han üzgündü.han minhoya düşünüyordu.o olmadan eğlencesi pek keyifli değildi.onunla eğlenmek ayrıydı.

2 saat sonra(21:26)

Han:"ah!çocuklar çok geç olmuş saat eve gitmem lazım."

Jeongin:"evet benimde gitmem lazım."

Yongbok:"bence hepimizin gitmesi lazım şuan kritik noktanin içindeyiz"

Bütün herkes eve gitmişti.pijamalarini giyip güzel bir uyku çekmek istiyordu hyunglar.yarin gene okul vardı erken kalkmalari lazımdı.

Ay devamı çok güzel olcak ya niye bu kadar az okuyanim var offf can sıkıcı bu bence 😓

'kapiyi Cal Amk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin