Bütün hyunglar uyuyordu gecenin yorgunluğunu üstünden atmak için.han ise uykunun u su bile yoktu.sabaha kadar yatmadı.kollarina e bacaklarına jilet vurdu kesikler attı.
(Han anlatımıyla)
Sabah oldu gece hep kolarima ve bacaklarıma jilet attım.en azından acımı hafifletti.kendime geldim birazdan alarm çalacak.
Okula gitmek zorunda kalcam.okul sanki bir hapisane bizi oraya tikiyorlarmis gibi hissediyorum iğrenç bir yer orası.cehhenem gibi bişey diyebilirim.ama minhoyu göreceğim için mutluyum.(07:34)alarm çalıyor.
Han:"anne şu alarmı kapattın"
Agresif bir şekilde bağırarak.
"Şu şeyi kapattın!!"
Onun adı su şey bundan sonra shushhwieHan:"of alın uyandım ah! geç kalıyorum yetişmem lazım."
(So-jun):"oğlum kahvaltı hazır aşağı in hadi"
Han:"tamam anne geliyorum"
Üstüme en sevdiğim kırmızı polarimi giyindim altıma ise siyah bir eşofman giydim.Cok uyumlu oldular.elimi yüzümü yıkamış bir şekilde merdivenlere yöneldim.dun geceki yorgunluk hala üstümdeydi yani şuan şuracıkta uyuyabilirdim.asagi indim annemi ve babamı gördüm.babam beni masada oturmuş bekliyordu annem ise koltukta uzanmış bir vaziyette kısmetse olur izliyordu.Neden bu programi izlediğini bilmiyorum neyse iğrenç bir program.babam sanki bana birşey söyleyecekmiş gibi hissediyordum aynende öyle çıktı bana birşey söyleyecekmiş.
Kısmetse olur eklemeden olmazdı gsuduwkeeiMin-son:"oğlum bugün seni okula ben bırakmayacağım"
Han:"eee kiminle gidicem okula baba?"
Min-son:"Lee minhoyla gitceksin oğlum"
Han:"tamam o zaman ben daha fazla minhoyu bekletmeyeyim ben çıkıyorum."neden böyle söylediğimi bilmiyorum çok garip hissediyorum şuan sanki çok büyük bir şey yapmışım da rezil olmuşum gibi hissettim.
Min-son:"tamam oğlum iyi dersler minhoya selam söyle"
Han:"tamam baba söylerim sanada iyi çalışmalar"
Tam aşağı doğru indim. kapının önünde duran ayakkabılarımı elime aldım teker teker ayakkabımı giydim.ustume okul çantamı alıp dışarı çıktım.o sırada minho beni bekliyordu kapı açılır açılmaz bana döndü.ustune giymiş olduğu şey benim ona hediye aldığım hırkasıydı.O hırkasını giymiş olduğuna çok sevindim.
Minhonun yanına doğru ilerlemeye başladım.minho soğuğu çok severdi ben ise sıcağı çok zittik ama zıt kutuplar birbirini çeker.
Han banada dua et birisi var zıtız yoksa biz birbirimizi çekçez ay inşallahMinho:"naber nasılsın dün gece iyi eğlendiniz mi?"bu sözü söylemesiyle minhoya döndüm ona sakın bir bakış attıp konuşmaya başladım.
Han:"iyiyim sen nasılsın dün gece gezmeye gittiğimizi nerden biliyorsun?"
Minho:"ben bilirim,bende iyiyim"
Han:"seni çok iyi tanıyorum minho yalan söyleme iyi değilsin"çok belliydi iyi olmadığı çünkü onu yıllardır tanıyorum benden daha fazla onu kimse tanıyamazdi.
Minho:"evet iyi değilim doğru!"
Han:"neden ama?"
Minho:"boşver önemsiz birşey"onu boşvermeye çalışıyordum ama olmuyordu.onu önemsiyorum söylemesini istiyorum ne olduğunu ama söylemiyordu.
(Minho anlatımıyla)
Evet han çok iyi bildin hiç iyi değilim çok kötüyüm.sana her dakika birşey olacak korkuysuylayim.seni kıracak birşey yapicam diye çok korkuyorum han jisung.