Han kendini uykunun ellerine vermişti O uyurken tıpkı bir melek gibiydi al al yanakları pembemsi dudakları ile resmen büyüleyiciydi.han bir süre sonra uyandı tam 2 derstir uyuyordu evet uykusuna yenik düşen birisi...
Han:"ben kaç saatir uyuyorum"
Felix:"jisung biz okuluna daha yeni geldik sabah saat 7"
Han:"ne nasıl!?o kadar uyudum mu?"
Felix:"jisung şaka yapıyorum hadi kalk bu ders san hocayla biliyorsun çok kızıyor herşeye"
Han:"ah!evet doğru hocanın gözdesi olsan bile ne nağmer"
Felix:"jisung kalk artık hoca şimdi gelecek"
Han:"tamam emir verip durma"
Han ve felix ağayı kalkmışti bütün sınıf san hocayı selamladıktan sonra yerlerine oturdular hoca dersi tane tane anlatıyordu.Zaman geçmek bilmiyordu sınıftakiler kendi aralarında konuşuyordu hocanin onları uyarmasina rağmen devam ediyorlardı.san hoca dersi anlatı sıra soru çözmeye gelmişti birer birer soruları çözen öğrenciler yerlerine küçük sakın adımlarla geçiyorlardi,Sıra jisunga gelmişti hoca sıra sende jisung diye bağırdı jisung hocanın bagirmasiyla hemen ağayı kalkıp ilk sınıfa sonra minhoya döndü daha sonra önüne tahtaya varır varmaz soruyu çözmeye odaklanmıştı.Jisung soruyu çözerken san hoca onu çok dikkatli ve yavaşça onu izliyordu hata yapcakmi diye evet jisung hata yapmıştı soru yanlıştı san hoca ağayı kalkıp jisungun yanına tahtaya geldi ve ona doğru hafif adımlarla ilerledi Han'ın yüzüne yaklaşıp yanlış dedi hoca Han'ın yüzünde kızarıklıklar oluşmuştu içinde o utanç hissini tutamiyordu.hoca han'a sakin ve kısık sesiyle nasıl yapicagini anlatıyordu soruyu han hocanin dedikerini birbir dinledi hoca sonra hana bakıp sorusunu sordu...
San hoca:"jisung sen bir soruyu yanlış yapmazdın noldu sana birşey mi oldu?"
Han:"yok hocam birşeyim yok ta olmadida sadece dalmışım merak etmeyin hem soruyu bende nasıl yapamadım bilmiyorum neyse hocam yerime gece bilirimiyim?"
San hoca:"öyle olsun jisung yerine geçebilirsin ama derslerine daha önem ver başkalarına değil tamam mı"
Han:"tamam hocam önem veririm"ay hasbam önem vercekmisim zaten veriyorum aklım daldı gitti of şu ders bitsin de biran önce kurtulsam.hoca bur süre sonra beni yanına çağırdı adım duyar duymaz siramdan kalkıp hocanın yanına adimladim hocanın yanına vardığımda hoca bana bir takım eşyasını verip odasına bırakmamı ve ona kupasıyla şu getirmemi istedi hocaya hemen tamam hocam diyip gülümsedim hocada eliyle başıma dokunup aferin jisung dedi.Hemen kapıdan çıktım ah oda neydi minho oda çıkmıştı hızlı adımlarla hocanın odasına varmaya çalışıyordum tabiki beni bir el durdurana kadar...
Yunho:"ah!jisung çok hızlı yürüyorsun yavaş bu ne acele neyse sana birşey söyleyecem"
Han:"kusura bakma evet çok hızlı yürüdüğüm farkında değildim sen ne soyleceksin yunho"
Yunho:"jisung diyorum ki biz hani ben Yuri ve taeyoun sen bir kaç arkadaşim yemeğe gitcez sende gelsene diyecektim hem eski günleri iyade ederiz"
"Aslında olur ne zaman bugün ve yarın müsait değilim ona göre hem zaten sizle vakit geçirmeyi özledim"
Yunho:"tamam o zaman yarından sonra ki gün zaten yemek yemeğe gitcez o Zaman geliyorsun neyse ben seni daha fazla tutmayayim işin vardır"
"Yarından sonra ki gün geliyorum evet isim var san hocanin eşyalarını bırakacam oyuzden neyse hızlı giyim derse geç kalıyorum"
Yunho:"görüşürüz jisung"kafama daldırdığı eli ile bakışımı hafif okşadı sonra yanımdan ayrıldı ben hemen san hocanin odasına varmaya çalışıyordum minho ortalıkta gözükmüyordu çünkü lavaboya gitmiş olmalıydı hemen içeri girip hocanin eşyalarını bırakıp suyu alıp hızlı bir şekilde sınıfa vardım ve içeri girdim hocaya suyu verip yerime geçtim hoca bana gülümseyip aferin jisung dedi minho sınıftaydı bana kızgın bir şekilde bakıyordu aklımdan beni kıskanıyormuydu geçiyordu eh boş minho beni kıskanç iğrenç birşey yerime geçip oturdum dersi dinliyordum kafama yediğim kağıt topla minhoya döndüm o atmıştı bende ona attım oda bana geri attı kahretsin san hoca durumu fark etmişti hemen yanıma gelip kim atı diye sordu ses soluk yoktu Bir daha sordu gene yok minho bir an ayağı kalkıp konuşmaya başladı.
Minho:"ben attım hocam"
San hoca:"bunu ilk dediğimde söyleseydin minho neden şimdi söylüyorsun"
Minho:"hocam özür dilerim Han'ın suçu yok benim suçum"
Ben hemen anı reflekse ayağı kalkıp konuşmaya başladım"Hocam benimde suçum var ilk o bana attı bende ona attım gerçekten ne ceza verecekseniz razıyım"
Minho bana kas göz işareti yapıp oturmamı söylüyordu ona neydi bende yapmıştım doğruyu söylüyordumSan hoca:"ikinizde yarın sabah spor salonuna gelin"
Hocanın böyle demesiyle tamam hocam dedik.son ders bitmişti ve kurtulduk eve gidiyorduk merdivenlerden inerken birisinin omzuma dokunduğunu hissettim evet bu lixiydi lix çok yakışıklı ve karizmatik birisiydi bu hoştu ondan etkilenen emin çok fazla kişi vardırLix:"selam jisung nasılsın"
"İyiyim sen lix"
Lix:"bende iyiyim eve mi gidiyorsun bırakmamı istermisin evine?"
"Aslında fena olmaz zaten bugün çok yoruldum yürüyecek yada annemleri çağıramam"
Lix:"tamam o zaman seni ben bırakıyorum"
Yutayla birlikte okuldan çıkmıştık arabasına doğru yürüyorduk yanımıza minho geldi ve bana görüşürüz ucube dedi lix hemen ona karşılık cevap verdi hey sen kimsinde arkadaşıma ucube diyorsun seni pislik lix dediğim gibi oda bir alfaydi üstelik baskındı.Minho:"sen kimsin ve jisungun yanında ne yapıyorsun!"
Lix:"arkadaşıyim asıl sen kimsin!?"
Minho:"ben çocukluk arkadaşıyim neyse beni ilgilendirmiyor jisung çokta sikimde"
Lix:"ilgilendirmese bu kadar zorluk çıkarmazdin ve çocukluk arkadaşısin hakaret ediyorsun jisunga"
Minho:"seni ilgilendirmez tamam mı benimle onun arasında olan birşey neyse görüşmeyiz umarım bir daha"
Lix hiç birşey demeden arabaya bindik bana hep soru sordu yol boyuncu o kim neyin oluyor ben hepsini bir Bir yanıtladim evimin önüne gelmiştim.hemen yutaya teşekkür edip eve doğru adimladim bahçe kapısını açıp eve girdim kapıyı tıklattım annem kapıyı açtı babam evdeydi ben hemen odama çıkıp üstüme bol bir t-shirt geçirmiştim altıma ise kısa gri şort aşağı inip yatağıma uzandım minho bana bu sabah kesin san hoca spor salonunu temizletcek dedi inanmadım ilk önce daha sonra olabilir diye düşündüm telefonumu komedine koyup üstüme ince pikime çekip uyumaya karar verdim...Ay bugünlük bu kadar yeter yoruldum