6.bölüm

19 2 3
                                    

Minhoya sinirliydim ona aşık değilim ama onun yaptığı ayıp salak sanki kendisini sevgilim zannediyor bilmiyorum belki uykulu haliyele yaptı ama iğrençti.neyse gidip çocukları uyandıracak tim.okul için hazırlanmış çocukların odasına gidiyordum minhoyla karşılaştık ben agizimi oynatmaya başlatip konuştum."amcik ne bakion ne var hee bakma istemiyorum tamam mı uzak dur benden şerefsiz sapik!"

Minho:"tamam be yapmiycam bir daha yanlışlıkla oldu uyku sersemiydim salak amina domates koyup salça yaptığım jojugu bende sana çok meraklı değilim!"

Han:"bana bağırma seni doverim sikik."

Minho:"kim kimi dövüyor görürüz!"

Han:"bağırma dedim sana amcik!!"

Minho:"bak bagirmiycam ama sende bana bağırma telefonu gotune soktuğumun çocuğu!!"

Han:"ya sabır neyse ben bizimkileri uyandıracam sen okula gidiyorsan git ben bizimkilerle gelirim it oğlu itttt"

Minho:"ben gidiyorum o zaman görüşürüz okulda jisung"

Han:"inşallah gorusmeyiz aminnnn!"

Minho:"bağırma arkamdan pezevenk!"

Han:"kes sesini moruk Allah Allah ya sabır"
Felix ve i.n uyandırmak için yanlarına gittim ve uyandırmaya çalışıyordum bir anda bağırdım"ulan eşekler kalkın sabah oldu tren durdu inin yolcu kalmasın domates biber patlıcan lahanaaaa!"
Felix sanki öluyormuş gibi kalmışti salak cok tatlıydı ama i.n uyanmamisti felixe bakarak konuşmaya başladım."lan uyandır şunu okula geç kalcaz💅"Felix kafa salayarak pombali tüfek gibi ses çıkartı i.n bir an kalkıp elini silah haline getirdi eminim bunu görmek isterdiniz gülmekten karnım yarilcakti dnkdkdjdkeoeoe.

Hepimiz çıkmıştık evden taksi çağırıp taksiye bindik ve okula sürdürmeye devam ettik okula vardığımizda zilin çalmasina yarim saat vardı neden bu kadar erken gelmiştik amk ne olduda erken geldim.sonra merdivenlere doğru çıkıyorduk i.n ben Felix üçümüz uykuluyduk  sınıfa girer girmez uyuyacağım.sinifa varmıştık sirama oturdum ve yeonjun da yanıma oturdu.yeonjuna dönüp konuşmaya başladım.

Han:"hoşgeldin yeonjun nasılsın"

Yeon:iyiyim sen hoşbuldum amcik sen böyle nazik konusurmuydun?"
Evet ben ezik olsam bile küfürlü benim konuşma tarzımdi oyuzden alışmıştım küfür kullanmaya.

Han:"yani olabilir neyse bende iyiyim pezevenk"

Yeon:"işte gercek jisung bu sonunda teşekkürler iltifat için aşko şerefsizi"

Han:"neyse ben yatcam hadi eywallah uyucam yani"

Yeon:"han ben mal değilim anlayabiliyorum salak mısın nesin slayyy🤓🥺"

Han:"zaten sana mal olduğunu söylemedim ki ama teşekkür ederim zaten kendin anladın mal olduğunu shssjdjdoso"

Yeon:"siktirme kendini bana jisung valla seni surda yatırır ters çevirir sikerim!"

Han:"tamam be uyucam rahatsız etme beni"

Yeon:"tamam uyu o zaman bana laf atcagina"

Han:"tamam uyuyorum"

Bu bölüm burda biter amk sizi kizdirmsk için yaptım neyse oy verip okuyun daha fazla okuyunca uzun bölüm atarım ve daha fazla yorum yapın yani hatamı söyleyin şöyle bu rasi nasıl olmuş bilemiyorum saçmaladım mi yoksa güzelmi yaptım yazın yoruma ve oylarınız çok gelirse uzun bölüm Atçam aggaahgaga hyunjin ekleyiyecem hatta minhonun ark olarak niye söyledigsem bana ne iyi uykular hadi zibarin hey sen ekrandaki kişi neden uyumuyorsun özellikle yazar sen uyu çok yoruldun amk-ay aşkım çok haklısın uyumaliyim ben bb 02:30 şuan neyse yatın zibarin

'kapiyi Cal Amk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin