Selamm naber ballarım umarım iyisinizdirrr iyi olun ya ben kötüyüm ama olsunnn neyse bir şey sorcam skz biasiniz kimm?
(Benim ilk biasim han ikinci minhoooo)
Hadi iyi okumalarrrr😻😻 buarada beni beğenen çocuğa siktiri bastım iyi yaptım benceee hem zaten aşık olduğum birisi varken nedne onla çıkayımmm......
Ders zilinin çalmasıyla sınıflara dağıldık.hepimiz yerimize geçmiştik yeonjun gene soobin ile uğraşıyordu.ben ise hoca gelene kadar uyuyacaktim,hoca bir süre sonra gelmişti ayağa kalkıp selamladıktan sonra yerimize oturduk daha sonra hoca konu anlatıyordu o konu anlatırken bende resim çiziyordum.hocanin dersi bitmiş şekilde zil çaldı evet bu son dersti çantamı almış çıkıyordum arkamdan bir el beni durdu.
"Hey, çok hızlı yürüyorsun yavaş,neyse selamm!"tatlı birisine benziyordu adı neydi kimin nesiydi acaba ve neden bana dokundu hangi hakla neyse adını sormak lazım"selam tanışıyor muyuz?"çocuk bir an duraksadı düşündü."lan beni nasıl hatırlamıyorsun yazıklar olsun sana hanji!"hanji?ha hanji?beni nerden tanıyor bu"bir adımı nerden biliyorsun iki sen kimsin seni nerden hatirlayayim?"çocuk bana 'ya ben senin beynini sikim'bakisi attı"olm ortaokuldan arkadaşınim yarram ben boegi nasıl hatırlamıyorsun ya beni küstüm olm sana"ha kahretsinn boegi benim yakın arkadaşım ortaokuldan sonra görüşememistik başka bir ulkeye gittikleri için"haa lan olm ne kadar değişmişsin tanıyamadım senii!"boegi bana sarıldı özlemiş olcakki bende sarıldım bazı kişiler bize gecerken bakıyordu.daha sonra ayrıldık"ee jisung bugün bosmusun gezelim beraber?"bugün boş değilim kahretsin çocuklara sözüm var ama dur boegi de cagirsam sıkıntı olmaz"yani boş değilim bugün felixlerin evine gitcez grupça istersen sende gel hem konuşursunuz bizimkilerle?"boegi bir düşündü"tamam olur,ha birde sen hala minhoyla konuşuyor musun? ortaokuldayken çok yakindiniz ondan sordum."hayır amk saçmalama"çok yakın değiliz aksine ikimizde birbirimizi zorbaliyoruz"boegi şaşırmış olacakki ağızi açık kaldi"nasıl ya?"haklı adam amk"öyle yani neyse hadi gidelim.
...........
Boegi ile çıkışa doğru gidiyorduk felixleri gördüm i.n ve seungmin yanındaydı bangchan minho hyunjin ve changbin de beraberlerdi Felix bizi görmüş olacakki yanımıza geldiler."jisung neden beni beklemedin hani beraber gidecektik."bu çocuk malmi demedimi beni bekleme işim var diye"lan olm neyse tamam"Felix bana göz kaş işareti yapıyordu bu kim diye"ha birde şey bu ortaokuldan en iyi arkadaşım boegi!"Felix tamam der anlamında başını salladı."selam ben kim boegi memnun oldum jisungun Ortaokuldan arkadaşıyim!"Felix uzatan eli sıktı."selam bende Lee Felix bende jisungun yakın arkadaşıyim tanıştığımıza memnun oldum boegi"sonra ise boegi i.n elini uzatı."merhaba boegiiii ben jeonginn tanıştığımıza memnun oldumm bende jisungun arkadaşıyim!"jeongine bakılırsa boegiyi sevmiş olacak"merhaba ben seungmin tanıştığımiz için memnun oldum boegi"tamam ortam çok gergin hemen gerginliği azaltmam lazım.
............
"Eee boegi Japonya'da neler yaptınnn?"
Jeongin boegi çok sorguluyordu."orda bir çok yerleri gezdim kültürünü yöresini öğrendim Japonya'da liseyi okudum sonra ise buraya geldim artık burda okuycam!"jeongin anlam veremedi"ha kaçıncı sinifsinki sen?"haklı benle ayni sınıfta değildi ortaokuldayken"ben 11 sınıfım jisung ile aynı yastayim ama sınıf olarak öndeyimm"doğru şimdi hatirlaidm ula"ha anladim neyse artık gidelim bence"...........
Buarada kestim uzun zamandır kafa dağınıklığından bölüm atamadım ama şimdi attım
BUARADA NASİLSİNİZZZZ NELER VAR NELWR YOKKK
BUGÜN İKİ TANE SINAV OLDUK KOLAYDI AMA İNGİLİZCE OF PUH YANİUUU