Alarm çalmasıyla yatağımdan doğruldum hemen lavaboya gittim elimi yüzümü yıkayıp odama geri döndüm hemen dolabimin yanına doğru ilerledim.Dolabimi acıp altıma siyah bir bol pantolon üstüme beyaz bir gömlek onun üstüne kravatımi geçirip okul kolej hırkami üstüme geçirdim.telefonumu komedinden alıp aşağı doğru inemeye başladım annem kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu babam sabah erken kalkıp işe gitmişti.Kahvaltimi güzelce ettikten sonra okul çantamı tek koluma takip ayakkabılarimi giyinip kapıdan çıktım annem arkamdan dikkatli git oğlum dediğini duydum.Otobus durağına kadar yürüdüm.Otobus durmuştu hemen cebimdeki parayı şoföre verip yerime oturdum kulaklığimi takip cam kenarında dışarı izliyordum insanlar neden bu kadar kötü diye düşünürken otobüsün bizim okulun orda durduğunu fark ettim hemen kapı açılır açılmaz indim.Okul kapısından içeri girerken yeni gelen namjoon hoca beni süzdü sonrada konuşmaya başladı.
Rm hoca:"günaydın jisung"
Jisung:"günaydın hocam"
Hocaya bakıp gülümsedim sonra okul kapısından içeri girdim merdivenlere yöneldim merdivenlerden çıkıp sınıfa doğru gidiyordum minhoda sınifa doğru yürüyordu benle konuşmuyordu bile sonra yanıma gelip konuşmaya başladı.Minho:"günaydın ucube artık eski halimize dönelim böyle sıkıcı iyi davranmak"
Jisung:"sanada günaydın sırık zaten bugünden sonra eski halimize dönelim sıktı böyle doğru söylüyorsun zaten senden nefret ediyorum eski hale dönmek en iyisi"
Minho:"böyle işte neyse görüşmeyiz ucube cüce"
Jisung:"bak bana bir daha ucube cüce deme seni ananın aminda lahana dolması sardığım amcığı"
Minho sırıtarak sınıfa doğru ilerledi bende sinirliydim sabah sabah sinirimi gene altüst etmişti salak hıyar bende yürümeye devam ettim sınıfın kapısında içeri girdim yanıma gelen iki bedenle onlara döndüm Felix ve i.n gelmişti.İ.n:"günaydın jisung"
Felix:"günaydın jisung-ie!"
Jisung:"günaydın sizede"
Felix:"birazdan zil çalar yerlerimize geçelim tenefüste yanımıza gel hannie"
İ.n:"evet yanımıza gel"
Jisung:"tamam yerlerinize geçin"
Ayağa kalkıp tahtanın yanına gittim elimdeki kalem ve kağıtla konuşanları ve geç kalanları yazmaya başlıyordum dersimiz Yeni gelen namjoon hocaylaydi.minho öğretmen masanina oturup elindeki kâğıti masaya bırakıp kalemi eline aldı ve yazmaya başladı işinde çok ciddiydi.masanin üstüne oturmuştum elimdeki kağıdı masaya bırakmıştım minhonun tam dibindeydim ne yaptığımi anlamaya çalışıyordu bende ne yapmak istediğimi bilmiyordum bütün sınıf bize bakıyordu.Minho:"ne yapıyorsun jisung?"
Jisung:"bilmiyorum canım istedi"minho yüzüme yaklaşıp sırıttı aramızdaki mesafeyi kapatmıştı çok yakındık hemen konuşmaya başladım.
Jisung:"minho uzaklaşır mısın?"
Minho:"ne oldu utandin mi?"hala sırıtıyordu.
Jisung:"ne utancam uzaklaş!"
Minho benden uzaklaşmış kağıta bakıyordu elindeki kalemi geri alıp yazmaya başladı bende onu izliyordum bütün sınıf susmustu minho jigunun konuştuğunu görüp uyardı sonra kağıda yazdı.Kapidan içeri giren bedenle masadan kalktım namjoon hoca gelmişti bize bakıp gülümsedi bizde ona bakıp gülümsedik namjoon hoca sınıfa bakıp güldü ve günaydın diye bağırdı bütün sınıf sağol dedikten sonra namjoon hoca oturun dediği gibi herkes Yerlerine oturmuştu bizde hemen hocanın yanına gidip kağıtları verip yerlerimize oturduk.Hoca dersi anlatıyordu bende dersi dinliyordum zilin çalmasina son 5 dakika vardı telefonuma gelen mesajla telefonumu elime aldım.