14.bölüm

11 1 0
                                    

Sabah gene en kötü alarm sesiyle uyandım, dolabın önüne gecip kıyafet seçtim üstümü giyindim bugün kahvaltı etmeden okula gitcektim,Felix jeongin beni kapıda bekliyorlardı kapıdan çıktığım gibi ikiliye koştum sarıldıktan sonra ayrıldım,giderken yanımıza seungminide aldık sohbet ede ede gidiyorduk,okula varmıştık sınıfa doğru yürüyorduk hep beraber, arkamı döndüğümde minho hyunjin changbin ve Chan geliyordu seungmin Chan ve diğerlerine selam verdi bizde öyle minho bana göz kirpmişti,Felix ve jeongin hala minhoya sinirliydiler onları anlıyorum gözlerinden alevler çıkıyor ikisininde,bir süre sonra sınıfa girmiştik ben çantamı Allah ne verdiyse fırlattım sıraya sonra kendim sıraya geçtim oturdum....

......

"Ya malmisin Felix"cidden malmi diye düşünüyordum,beni islatmisti salak.
"Yoo,olm sen beni bok ıslatırsın!"ben seni yakalayimda gör sen amcik herif.
"Aynen ya,kaç Felix kaç koçum!"felixin beklemediği bir anda koşmaya başladım Felix anlayacak olcacakki koşmaya başladı arkamızda kalan jeongin ise kahkahlar atıyordu tam felixi yakalamış islatcakken jeonlar geldi yanımıza Felix bu anı fırsat bilip jeonun arkasına geçti.

.......

"Lan yeter amk,Felix geç şöyle"jeon laf etmesiyle Felix yanıma oturdu kolunu patpatladim.
"Heh şöyle ee napiyorsunuz neler var neler yok?"jeondan gelen soru ile ben jeongin Felix birbirimize baktık.
"Yani aynı evden okula okuldan eve klâsik iste anlarsın ya"jeon 'tamam anladım'seklinde kafa sallamışti.
"Ee siz neler yapıyorsunuz neler ediyorsunuz?"jeonginin sorduğu soru ile tae ve jeon ilk önce birbirilerine baktılar sonra bize.
"Yani sizinkisi gibi klâsik işte"jeon bir anda taenin lafını böldü.
"ya onlarada söylesene"neyden bahsediyordu bu ne diyorlardı lan bunlar?"ya şey of nasıl desem eee..."lann eee evet heyecandan catliycam şimdi"lan ikiletmeden söylesene"felixin bağırmasıyla tae daha çok telaş yaptı sağol bağırman çok işe yaradı ya Felix
"Ya şey işte anlayın ya biz"lan söyle çatlatma insanı"ee siz ne?"jeongin haklısın abi ne onlar amk"biz sevgiliyiz jeonla!"ne ne ne ne diyordu lan bu ohaa yuh ya abi çok yakışıyorlardi zaten iyiki oldular off off"ne?"Felix ne dedikten sonra i.n dedi"ne!"şok oldular tabi benden tepki gelmedi zaten.

.......

"Yani şimdi siz sevgilisiniz dimi?"sorduğum soru işte amk soruya bak ya"evet sevgiliyiz"tae gülümseyip söylemişti çok güzel gülüyor lan bu çocuk wua"çok yakışıyorsunuz Allah bir yastıkta kocasın"lan ne diyom ben ne kocamasi amk"yani mutluluklar"tae onaylarmis şekilde başını salladi"teşekkürler sizde minhoyla çok yakışıyorsunuz aslında"ne diyordu lan bu minho mu cidden mi hah guleyim bari o mal o hıyar o odun la tch tch beklemezdim senden ya"Felix duydun mu jisungla minho HXKSJSİ"jeongin felixe seslenirken benle dalga geçiyorlardi"duydum duydum HUSİDHDD OLM COK KOMİKKK"ders zili çalmıştı sınıflara doğru dağıldık...

.......

Burada kescem ayh naber naislsiniz benim modum bir yüksek bir alçak valla beğendiğim çocuk benle çıkmak istiyor nedemem lazım onaa hayır demicem o kesin şans verim dimiii off neysee muah seviliyorsunuzzz

'kapiyi Cal Amk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin