Jimin
Zazvonilo na koniec prvej hodiny a učiteľka odišla z triedy. Yoongi sa na mňa okamžite otočil a chcel niečo povedať, no k lavici mu prišiel pár Woosan a Saeko, ktorý sú spolu už od prvého ročníka na strednej.
,,Ale, do triedy nám prišiel nováčik a také prasiatko?" povedala s úškrnom Saeko a oprela sa o Woosana.
Šikanátorská dvojica. Tiež som bol ich terčom, a nie raz.
Yoongi sa usmial.
,,Pripadám ti ako malé, zlaté prasiatko?" spýtal sa a Woosan sa zarehotal.
,,Nie, chcela povedať, že si tučný ako prasa, ale je príliš dobre vychovaná, aby ti to povedala takto," zaškeril sa.
Videl som, ako Yoongimu úsmev opadol a niektorý spolužiaci sa zasmiali. Vrátane Jungkooka, ktorého som štuchol do rebier, lebo priamo niečo povedať samotnému Woosanovi som sa neodvážil.
,,Au, ani nevieš, ako to bolí tým tvojím malým ostrým lakťom," zamračil sa.
,,Chceš niečo dodať Jimin?" opýtala sa Saeko a našpúlila pery.
Mal som chuť ju tresnúť do toho jej pribrzdeného ksichtu. No bitku a byť po škole si dovoliť nemôžem, musím ísť za Niseunom.
,,Nie, vďaka," povedal som a obaja sa len zlovestne zasmiali a opustili triedu.
,,Nič si z toho nerob," povedal Taehyung Yoongimu nenútene, ,,toto robili už každému."
No Yoongi sa neprítomným pohľadom pozeral pred seba a odrazu vytrielil von z triedy.
,,Mali by sme ísť za ním," povedal Taehyung pochybovačne.
Všetci traja sme šli za ním. Našli sme ho na chalanských záchodoch, ako zíza na svoj odraz v zrkadle.
,,Yoongi..." na jednej strane som mu nič nevyčítal, no na druhej strane som mal chuť objať ho a zašepkať mu do uška, že nech si z toho nič nerobí...čo to tu blábolím!? Nemám čas sa zamilovať, musím sa predsa starať o Niseuna!
,,Nechaj to tak, sami sú to totálni lúzri," povedal Jungkook a priateľsky ho potľapkal po chrbte.
Yoongi odtrhol zrak od zrkadla a snažil sa to zahovoriť, no mňa v žiadnom prípade neoklamal.
Yoongi
Môj prvotný plán bol ísť domov s Jiminom, ale po prvé, dnes som si vyslúžil toľko nepriateľských pohľadov a utrúsených poznámkach o mojej postave, že už som nechcel nikoho vidieť a po druhé, Jimin šiel ešte niekde cez mesto takže...tak.
Doma som sa hodil na posteľ a premýšľal som o Woosanovej poznámke (som rád, že Jimin, Jungkook a Taehyung mi všetkých predstavili, no bojím sa zoznamovacej hodiny, pomoc) a hlavu som si zabáral čoraz viac do vankúša.
,,Nie, chcela povedať, že si tučný ako prasa."
Naozaj vyzerám až tak zle? Je to až také strašné? Viem, že nie som nejaký ideál chudučkej alebo svalnatej postavy, no nie som ani doslova obézny...
Vyskočil som z postele a trielil som do kúpeľne. Zamkol som sa, celý som sa vyzliekol a vyštveral som sa na váhu.
Skoro mi oči vypadli. Netušil som, že som tak pribral, alebo sa mi to len zdá?
Pozrel som sa aj do zrkadla v kúpeľni. Naozaj som tučný. Vždy som vedel, že som trošku pribratejší. Zavalitý. Bacuľatý. Okrúhly. Ale nie tučný.
Po tvári mi začali stekať bezcenné slzy, no zúrivo som si ich utrel. To mi nepomôže. Musím začať s diétou a aj cvičiť.
Mal som si od Jimina vypýtať telefónne číslo, aby som zistil, či dnes ide do práce...prečo nad ním toľko rozmýšľam?
Jimin
Zaujímalo by ma, ako sa má Yoongi...nie Jimin prestaň, nezaujíma ťa to, jediné, čo ťa zaujíma je Niseun, doriti!
Niseun ležal na gauči v obývačke a sledoval pri tom telku. Občas sa mi zdalo, že radšej pozerá reklamy ako normálne programy.
,,Jimin!" zakričal, ja som bol v kuchyni a chystal som jedlo, lebo práca mi dnes začína až o štvrtej a mám trochu času aby som neotravoval Changru a postaral som sa o Niseuna ja, ,,poď sem, poď sem, poď sem!"
Nechal som rezance variť sa a išiel som do obývačky.
,,Čo sa deje?"
,,Majú klavír! Ja by som tak chcel klavír!"
Ja by som mu ho aj rád kúpil, no ešte nemám odložených veľa peňazí.
,,Dohodnime sa," povedal som a sadol som si vedľa neho, ,,na dvadsiatku ti ho kúpim, čo povieš?"
,,Áno, áno, áno!" zakričal, ,,ja, ja hrávam v, v škole na klavíri a, a učiteľka hovorí, že, že mi to dobre ide, že by som mal ísť do, do, do," oči mu zasvietili, ,,hudobnej školy!"
Ani to si nemôžem dovoliť.
,,Upokoj sa," zašepkal som, keď som videl, ako je už hyperaktívny, ,,najprv na dvadsiatku kúpime klavír a potom možno pôjdeš do hudobnej školy, dobre?"
,,Áno!"
,,Si šťastný?"
,,Áno!"
,,Máš ma rád?"
,,Áno!"
Nečakal som, že by ma on sám od seba objal, tak ja som ho chytil okolo pliec. Jediné na čom mi záleží je, aby bol Niseun šťastný...
A ešte Yoongi.
Drž klapačku, druhé ja, teraz si to pokazil.
*
Ďalšia kapitola na svete! Dúfam, že sa páčila.
No mám na vás aj dve otázky:
1. Aký BTS ship máte najradšej?
2. Ktorý ship máte radšej - vkook/taekook alebo yoonmin?
Odpovede mi môžete napísať do komentíkov, len tak ma to zaujíma.
Sakura <3
YOU ARE READING
HOLD ME before I crack in pieces (yoonmin)
FanfictionJimin býva v Busane už celé roky a sám sa stará o autistického staršieho brata. Snaží sa tváriť, že sa nič nedeje, no občas to dobre nezvláda a máva psychické zrútenia. Yoongi sa nedávno presťahoval do Busanu. Začal chodiť do novej školy, kde ho veľ...