12. KAPITOLA

11 0 0
                                    

Jimin

Hneď ako som to spravil, som to oľutoval. Yoongi na mňa vyvaľoval oči, Jungkook a Taehyung tiež, hoci Taehyung veľmi nevnímal, čo sa okolo neho deje.

Yoongi sa pozrel na všetkých tých ľudí v kaviarni, chytil ma za ruku, pevne mi ju stisol. Postavil ma na nohy a doslova ma dotiahol von na terasu kaviarne. Bola už celkom tma, nikto vonku nesedel, keďže bola aj zima.

Usadil ma na jednu zo stoličiek a on si sadol tiež. Keď som sledoval v svetle lampy jeho mliečnobielu tvár, prestal som svoj počin ľutovať. Naozaj ho milujem. Nech si hovorí kto chce, čo chce, že sme vlastne cudzí, že sa poznáme krátko – no ja som sa do neho zamiloval na prvý pohľad.

Yoongi si nervózne hrýzol peru a nevedel sa sám dotlačiť do rozprávania.

„Milujem ťa," zopakujem.

Nemyslel som si, že ja budem práve ten, kto to povie. Nie som taký typ človeka. Celý môj svet sa doteraz točil okolo Niseuna, nevedel som, ako niekoho milovať, či s niekým chodiť. No stalo sa to. To nie je vec na ktorú sa treba pripravovať, proste sa stane. Svet sa mi naklonil, posunul sa. Nechcem ho znovu narovnať.


Yoongi

Jeho bozk bol len letmý, no bol plný nehy. Skutočný. A povedal, že ma miluje. Chcem mu to povedať tiež. Už druhý krát mi to tu vonku povedal. No hlas...

NEMILUJE, NEMILUJE, NEMILUJE! LEN SA TVÁRI, TVÁRI SA! JEHO „MILUJEM ŤA" TI NEPOMOŽE SCHUDNÚŤ! POŠLI HO DO PIČE!

Rozhryznem si spodnú peru, na jazyku cítim železitú chuť krvi. Poškriabem sa na temene tak zúrivo, že sa mi nechty zaboria do kože.

„Nemusíš mi odpovedať hneď," vyruší moje myšlienky Jimin skôr, než stihnem vôbec otvoriť ústa, „len mi povedz, či si mám robiť nádeje alebo nie."

POŠLI HO DO PIČE! POŠLI HO DO PIČE!

Skurvený hlas sa my ozýva v hlave ako temný tieň, zatemňuje mi mozog a zabraňuje mi triezvo rozmýšľať.

„Ja..."

Ak mu povieš, že ho miluješ, odchádzam.

Možno by to tak bolo lepšie.

Naozaj si to myslíš? Bezo mňa neschudneš nikdy, zostaneš tučný ako prasa, terčom Saeko a Woosana a im podobným. Jimin ťa teraz len ľutuje. Nemiluje ťa. Keby si schudol, vtedy by ťa miloval.

„Ja..."

„Nemusíš povedať vôbec nič, ak nechceš," povie Jimin, no v očiach mu vidím odrážať sa smútok, „no keď si naozaj rozmyslíš svoju odpoveď, daj mi vedieť."

Len prikývnem. Na nič iné sa nezmôžem. Ako debil. Tiež ho milujem, no nie som mu to schopný povedať.

S Jiminom sa vrátime do kaviarne.


Jimin

Niečo takéto som od neho neočakával, no na druhej strane, aspoň ma ani totálne nezrušil. Musím byť trpezlivý, on mi svoju odpoveď dá.

Jungkook sa ponúkne, že ma zvezie domov. Munso mi to tiež povolí, skôr ma doslova vyženie von s poznámkou, nech sa vrátim, keď sa budem cítiť dobre, že ona to s Yoongim zvládne.

„Ja idem s vami tieeež!" skríkne Taehyung a oboch nás chytí okolo ramien a pritisne k sebe, „ľúbim vás, ani si neviete predstaviť ako veľmi!"

HOLD ME before I crack in pieces (yoonmin)Where stories live. Discover now