Το βιβλίο έχει διορθωθεί. Θεώρησα λοιπόν ξαναδιαβάζοντας το βιβλίο πως οι χαρακτήρες και τα βιώματα τους δεν έχουν αποτυπωθεί τόσο καλά. Έτσι πριν απο κάθε κεφάλαιο (ή μετά) πρόσθεσα σκηνές απο την παιδική τους ηλικία και την εφηβική, όπως επίσης «έχτισα» καλύτερα την σχέση του Γιώργου και της Δάφνης πριν επιστρέψουν αρραβωνιασμένοι.
Σε αυτό το σημείο να πω, πως ότι και να έκανα το αποτέλεσμα προσωπικά δεν με ικανοποιεί πλήρως. Το γ' πρόσωπο δεν μου ταιριάζει και πολλές φορές καθώς το διόρθωνα ένιωθα πως διαβάζω κακογραμμένο επεισόδιο του τόλμη και γοητεία. Στα πρώτα δε δέκα κεφάλαια η φράση που κυριαρχούσε στο μυαλό μου ήταν «Θεέ μου, τι σκεφτόμουν δηλαδή;». Έβαλα τα δυνατά μου να είναι ευανάγνωστο και ελπίζω μέσα απο την καρδιά μου τουλάχιστον να μην αισθανθείτε άβολα καθώς το διαβάζετε.
Η πλοκή δεν έχει αλλάξει σημαντικά. Έχει αφαιρεθεί μία μόνο σκηνή(θεωρώ ζητήματα όπως αυτοκτονία και ψυχικές διαταραχές δεν πρέπει να τα αγγίζουμε εάν δεν μπορούμε να τα υποστηρίξουμε) και έχουν προστεθεί μικρές σκηνές που συμβάλλουν έτσι ώστε η πλοκή να ξεδιπλωθεί πιο ομαλά και όχι τόσο απότομα.
Υ.Γ. Θα μπορούσα να το βάλω στα αρχειοθετημένα, όμως δεν μου πήγαινε η καρδιά. Καλώς ή κακώς απο τους πειραματισμούς μαθαίνεις.
Σας αγαπώ, Ρένια ❤
YOU ARE READING
Obsessed Love [YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ]
Romance«Δεν έγινες ποτέ αγάπη. Ήσουν εμμονή. Εμμονή και έρωτας.» ©𝟐𝟎𝟐𝟎-𝟐𝟏 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐂𝐨𝐩𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 *Ο τίτλος άλλαξε από «Μην με διαλέξεις» σε «Οbsessed Love»