Τον έρωτα της ζωής σου δε θα μπορείς να τον συγκρίνεις με κανέναν. Και θα τους συγκρίνεις όλους μαζί του.
* * * * *
Αύγουστος 2014
«Να ζήσεις Μάνια και χρόνια πολλά, μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά!»
Η Μάνια σήκωσε το κεφάλι της έκπληκτη απο την κατσαρόλα. Ήταν 2 Αυγούστου, ο μήνας μόλις είχε μπει και η Μάνια απο την αναστάτωση των τελευταίων δύο ημερών είχε ξεχάσει τα γενέθλια της. Στο σπίτι της επικρατούσε πανικός, ο Γρηγόρης είχε παραιτηθεί απο την καφετέρια που δούλευε με σκοπό να βρει "κάτι πιο κοντά στα μέτρα του" και η Καίτη είχε γίνει έξαλλη. Άλλα παιδιά στην ηλικία του γιου της είχαν πτυχίο, κάποιοι ίσως και να άρχιζαν οικογένεια, αλλά ο Γρηγόρης παρέμενε άμυαλος.
Η Δάφνη απο την άλλη βρισκόταν σε παράκρουση. Οι βάσεις δεν είχαν βγει και κόντευε να τρελαθεί. Φώναζε, γκρίνιαζε, μιλούσε απότομα σε όποιον και αν ανέπνεε τον ίδιο αέρα μαζί της ή έκλαιγε. Έτσι η Μάνια το μόνο που μπορούσε να κάνει μέσα σε ένα σπίτι ρινγκ ήταν να προλαβαίνει νέους καυγάδες πριν καν ξεδιπλωθούν, να αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις της Δάφνης και να βοηθάει την μητέρα της όσο μπορούσε.
«Παντού να σκορπίζεις της...» ο Γρηγόρης έδειξε να το σκέφτηκε μερικά λεπτά. «...γνώσης το φως και όλοι να λένε να μία σοφός!» ολοκλήρωσε κάνοντας νόημα στον μπαμπά τους να έρθει με την μικρή τούρτα στα χέρια. Ήταν απλή, μάλλον ανάμεικτη με δύο κεράκια να σχηματίζουν το δεκαπέντε.
«Τι κάνετε εδώ; Ποιος-»
«Ευχή αδερφούλα!» τη διέκοψε ο Γρηγόρης.
Η Μάνια έκλεισε τα μάτια της και στάθηκε για ένα δευτερόλεπτο πριν ευχηθεί. Τι να ευχόταν; Τι ήθελε; Δεν ήταν πλούσιοι, όμως δεν πεινούσαν. Είχε κάποιες φίλες, είχε την υγεία της, συνέχιζε τον χορό... τι άλλο μπορούσε να θέλει; Φευγαλέα πέρασε απο το μυαλό της η εικόνα ενός γυμνασμένου εικοσάχρονου να τρέχει γύρω απο την πισίνα της έπαυλης εκείνο το πρωί. Το μαυρισμένο δέρμα του, το στήθος του να ανεβοκατεβαίνει καθώς έτρεχε και γυμναζόταν... ο Γιώργος. Αυτόν ήθελε.
Έσβησε τα κεράκια και με όλη της την ψυχή φώναξε απο μέσα της το όνομα του.
«Πώς μπήκατε;» τους ρώτησε καθώς τοποθετούσε την μικρή τούρτα στο ψυγείο για να παγώσει λίγο. Μάλλον ήταν παγωτό εάν έκρινε απο την ελαφρώς λιωμένη όψη της.
YOU ARE READING
Obsessed Love [YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ]
Romance«Δεν έγινες ποτέ αγάπη. Ήσουν εμμονή. Εμμονή και έρωτας.» ©𝟐𝟎𝟐𝟎-𝟐𝟏 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐂𝐨𝐩𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 *Ο τίτλος άλλαξε από «Μην με διαλέξεις» σε «Οbsessed Love»