Παιδιά ο Αλέξης.
Αλέξη τα παιδιά.
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται συνήθως με τρεις τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χαμόγελο.
* * * * *
Το βλέμμα του Αλέξη δεν είχε ξεκολλήσει λεπτό από το πρόσωπο της Μάνιας. Δεν είχε καταλάβει τι είχε αυτή η κοπέλα και του τραβούσε τόσο πολύ την προσοχή. Την στιγμή που την είδε να κλαίει στην αυλή όταν ανακοίνωσε η Δάφνη και ο Γιώργος τον γάμος τους, έκανε κάτι που υπό άλλες συνθήκες θα δίσταζε σε μια άγνωστη. Και απο εκείνη την στιγμή το μυαλό του Αλέξη είχε κολλήσει στην Μάνια. Ήλπιζε πως θα την ξανά έβλεπε κάποια στιγμή και εκείνη ημέρα ήταν μάλλον η τυχερή του.
«Και δηλαδή είναι έτοιμο;» τον ρώτησε η Δάφνη.
Τόση ώρα η Μάνια δεν παρακολουθούσε τη συζήτηση, ήταν χαμένη στις σκέψεις της.
Ο Αλέξης χαμογέλασε πλατιά και ήπιε μια γουλιά από τον φραπέ του. «Πανέτοιμο! Έχω ήδη βρει καθηγητές για τα μαθήματα μπαλέτου και latin και εγώ θα αναλάβω το σύγχρονο και το χιπ-χοπ. Τώρα μου μένει να το κάνω γνωστό σε όλη την Αθήνα!»
«Εσύ Μάνια τι λες;» της απηύθυνε τον λόγο ο Αλέξης.
«Εεε...εγώ...» τον κοίταξε μπερδεμένη. «Τι...τι λέμε;»
Η Δάφνη πήρε τον λόγο. «Ο Αλέξης έλεγε για την σχολή χορού που θα ανοίξει.»
Ακούγοντας τη λέξη χορού τα μάτια της κοπέλας έλαμψαν.
«Ανοίγεις σχολή χορού;» τον ρώτησε γεμάτη ενθουσιασμό εκείνη.
«Δυστυχώς.» το χαμόγελο του Αλέξη έκρυβε μία ελαφριά θλίψη. «Και λέω δυστυχώς γιατί κανείς δεν στηρίζει αυτό μου το όνειρο.»
Εξακολουθούσαν όλοι να πιστεύουν πως το να παρατήσει την θέση στην εταιρεία του πατέρα του ήταν ένα ολέθριο λάθος που θα μετάνιωνε αργά ή γρήγορα. Από την άλλη, η σχολή χορού ήταν το όνειρο του.
«Ξέρεις και εγώ ασχολούμουν με τον χορό.» του είπε δειλά. «Έκανα μπαλέτο μέχρι τα δεκατέσσερα μου, αλλά δεν μπόρεσα να το συνεχίσω επαγγελματικά. Δεν είχα ούτε το σώμα ούτε την αντοχή. Μετά συνέχισα με σύγχρονο και λίγο λάτιν. Μη φανταστείς τίποτα σπουδαίο, σε τμήμα του δήμου ήμουν.»
«Τι εννοείς;» τη κοίταξε μπερδεμένος ο Αλέξης. «Το σώμα σου είναι ακριβώς αυτό που πρέπει.»
YOU ARE READING
Obsessed Love [YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ]
Romance«Δεν έγινες ποτέ αγάπη. Ήσουν εμμονή. Εμμονή και έρωτας.» ©𝟐𝟎𝟐𝟎-𝟐𝟏 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐂𝐨𝐩𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 *Ο τίτλος άλλαξε από «Μην με διαλέξεις» σε «Οbsessed Love»