*Σε αυτό το σημείο να τονίσω πως γνωρίζω πολύ καλά πως η διαδικασία του erasmus δεν είναι ακριβώς έτσι όπως την παρουσιάζω(νέα φοιτήτρια εδώ!). Δηλαδή δεν ξέρω καν εάν είναι εφικτό να φύγει κάποιος τον Μάιο-Ιούνιο. Και ενώ πλέον δεν είμαι 16, η ιστορία διαδραματιζόταν σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο το οποίο δεν επιθυμούσα να αλλάξω. Αγνοείστε λοιπόν οποιαδήποτε λάθη. Προσπάθησα να διορθώσω πολλά, ωστόσο υπάρχουν ακόμα αρκετές λεπτομέρειες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα περί erasmus.
Επίσης, πριν το Brexit ήταν δυνατόν να κάνεις erasmus στο Λονδίνο. Αυτό το έψαξα.
φυλάξου απο το πάθος της τελειότητας.
Πολλοί, στοχεύοντας το τέλειο, σκότωσαν το καλό.
* * * * *
«Με δουλεύεις!»
Ο Γιώργος την κοίταξε σοκαρισμένος. Αρκετή ώρα πάλευε να θυμηθεί από που γνώριζε την συγκεκριμένη κοπέλα όμως αυτό δε το περίμενε με τίποτα. Η κόρη της Καίτης, η κόρη της Καίτης που δούλευε πάνω απο είκοσι χρόνια στο σπίτι τους ήταν η Δάφνη που μόλις γνώρισε. Του φαινόταν απίστευτο το πόσο μικρός ήταν ο κόσμος!
«Πραγματικά όχι! Και εμένα μου φαίνεται τρελή η σύμπτωση.» συμφώνησε η Δάφνη πίνοντας μια γουλιά απο τον καφέ της. Μετά την επεισοδιακή γνωριμία τους έξω απο τις αντρικές τουαλέτες ο Γιώργος της πρότεινε να κάτσει μαζί τους και έπειτα, αφού έφυγε και ο Αλέξης, αποφάσισαν να πάνε για καφέ.
«Δεν θα το καταλάβαινα ποτέ.» της παραδέχτηκε.
Όσο και αν πάλευε να βρει ομοιότητες με την μητέρα της του ήταν αδύνατον. Ίσως μόνο λίγο στα μάτια, αλλά ως εκεί. Η Καίτη ήταν σίγουρα πιο κοντή απο την Δάφνη με καστανά σκούρα μαλλιά και εντελώς διαφορετική όψη. Ακόμα και αν του το έλεγε κάποιος πως η Καίτη θα είχε τόσο όμορφη κόρη δεν θα τον πίστευε.
«Ναι, δεν μοιάζω πολύ με την μητέρα μου είναι αλήθεια. Αλλά ούτε και εγώ σε κατάλαβα, μάλλον θα φταίει που έχω να έρθω τόσο καιρό στο σπίτι σας.»
«Πάντα την αδερφή σου βλέπω και καμία φορά τον Γρηγόρη.»
«Μικρότερη μας έφερνε και τις δύο, αλλά στο λύκειο εγώ αφοσιώθηκα στο σχολείο και η Μάνια προσφερόταν μόνη της να έρθει πολλές φορές οπότε και η μαμά σταμάτησε να μου το προτείνει. Είναι και που τώρα με την σχολή δεν προλαβαίνω. Ξέρεις πόσο απαιτητική είναι απο πρώτο χέρι.» αποκρίθηκε εκείνη.
YOU ARE READING
Obsessed Love [YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ]
Romance«Δεν έγινες ποτέ αγάπη. Ήσουν εμμονή. Εμμονή και έρωτας.» ©𝟐𝟎𝟐𝟎-𝟐𝟏 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐂𝐨𝐩𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 *Ο τίτλος άλλαξε από «Μην με διαλέξεις» σε «Οbsessed Love»