6. Πεθαίνω

2.9K 296 257
                                    

Λάθος πίκρα σκότωσες

Αυτή που σε φαρμάκωσε ακόμα ζει

-Κική Δημουλά 

 * * * * *

Η Μάνια έκλεισε το τετράδιο και έτριψε τους κροτάφους της. Το κεφάλι της πόναγε. Είχε εξαντληθεί από το κλάμα και το μυαλό της αδυνατούσε να βγάλει την εικόνα της Δάφνης και του Γιώργου αγκαλιά. 

Πως είχε συμβεί αυτό;

Δεν μπορούσε να βρει μια λογική εξήγηση για ότι είχε αντικρίσει. Πόσο πιθανό ήταν να γνωρίσει η αδερφή της τον Γιώργο και να παντρευτούνε; Και εντάξει η γνωριμία, ούτως ή άλλος γνωρίζονταν εξαιτίας της Καίτης και της δουλειάς της, μα ο γάμος; Ζούσαν σε δύο διαφορετικές πόλεις. Εκείνος στην Οξφόρδη και εκείνη στο Λονδίνο. Οι πιθανότητες να συναντηθούν ήταν απειροελάχιστες. 

Αυτός ήταν το αγόρι της δύο χρόνια τώρα; Για αυτό δεν ήθελε να πει τίποτα σε κανέναν; 

Έκανε μία μάταιη προσπάθεια να συνεχίσει το γράψιμο όμως μετά από λίγα λεπτά έκλεισε το τετράδιο και πάλι. Της άρεσε να κρατάει ημερολόγιο γιατί έτσι εκτόνωνε τα προβλήματα και τις ανησυχίες της, μα εκείνο το βράδυ δεν μπορούσε να γράψει ούτε μισή σελίδα. Το μυαλό της είχε θολώσει. 

«Τι κάνεις μικρή;» ο Γρηγόρης πέρασε από δίπλα της. Η Μάνια έσπευσε να κρύψει το τετράδιο.

Πεθαίνω

Ήθελε να του φωνάξει όμως κάτι τέτοιο φυσικά και δε μπορούσε να το πει.

«Τίποτα, απλώς δεν νυστάζω.» αποκρίθηκε εκείνη. Ο Γρηγόρης κάθισε απέναντι της. Φαινόταν νευρικός, κάθε τρεις και λίγο κοίταζε το κινητό του και χτύπαγε το πόδι του στο πάτωμα. «Τι έχεις;» τον ρώτησε.

«Τίποτα.» απάντησε ο αδερφός της.

Η Μάνια δεν τον πίστεψε. Ωστόσο δεν είχε και το κουράγιο να τον ρωτήσει περισσότερα, ο αδερφός ήταν ανέκαθεν μυστικοπαθής. 

Το μυαλό της Μάνιας ταξίδεψε και πάλι στον Γιώργο.

Τώρα θα ξάπλωνε στο κρεβάτι μαζί με την αδερφή της.

Ένιωθε πως θα κάνει εμετό πάλι. 

Δεν είχε καθίσει να δει ούτε τις αντιδράσεις κανενός. Μάζεψε τα πράγματα της και έφυγε γυρίζοντας στο πατρικό της. Ένα δευτερόλεπτο να καθόταν ακόμα στο σπίτι εκείνο και δεν ήξερε τι θα έκανε. Ήταν τυχερή που ο πατέρας της έλειπε σε δρομολόγιο και ο Γρηγόρης δεν είχε επιστρέψει ακόμα. Έκλαψε και ξέσπασε με την ησυχία της. 

Obsessed Love [YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ]Where stories live. Discover now