İyi okumalar💗
Uyandığımda Jisung'u izliyordum. Gerçekten de sincaba benziyordu.
Uyanmıştı. Uyku sersemi olduğu için konuştuğunu tam anlayamıyordum. Gözü de hafif kısıktı.
"Minho. Niye bu kadar erken kalktın"
"Seni izlemek için erken kalktım"
"O zaman devam edebilirsin"
"Sonsuza kadar bunu yapabilirim"
Jisung'un pembe dudaklarına öpücük kondurdum, ve kesintisiz devam etti. Daha da hızlanmaya başladık. O günkü gibi mi olacaktı? Belki evet.
Daha sonra Jisung'un üstüne çıktım ve dudaklarından ayrılıp boynunu öpmeye başladım. Herşey çok hızlı gidiyordu, bitmesini istemiyordum.
(Jisung)
Minho boynuma geçtiği zaman izler bırakıyordu bende kendimi tutamadım.
"A-ah Minho yavaş"
"Neden güzelim?"
"Ç-çok acıyor"
"Üzgünüm. Ama yavaş olamam :)"
Minho üstümü çıkartıp dudaklarıma geri döndü. Dudaklarımı ısırıyordu. O kadar acıyordu ki, ama bir yandan da zevkliydi.
"M-minho..."
"Efendim güzelim"
"Bence daha da ileri gitmeyelim. Biliyorum hep böyle oluyor ama..."
"O olay mı?"
"E-evet"
"Güzelim o çalışan artık yok"
"Olsun ben rahatsız oluyorum."
Minho aniden kalkıp kapıyı kilitledi. Sonra üstünü çıkartıp konuştu.
"Rahat mısın artık :)"
"Evet"
Minho yeniden üstüme gelip öpmeye devam etti. Daha fazla dayanamadım, Minho'nun üstüne çıktım. Onu öperken sanki dünyalar duruyordu. Herşey 2 saniyelik gibi geliyordu.
Bu şey daha da hızlandı. Bu sefer ben Minho'nun boynuna izler bıraktım. Ama sanki ben daha çok bıraktım gibi.
Kapının tıklatılmasıyla yerimizden fırladık. Bu Chan hyung'du
"Bay Lee iş saatiniz geldi."
Minho iki saniyede acele acele üstünü giyinirken ben onu izliyordum. Ben hiçbir şey yapamadım. Çocuk o kadar hızlıydı ki. Daha sonra Minho kapıyı açtı.
"Efendim kapı niye kilitli?"
Minho bir Chan hyung'a baktı birde bana baktı. Benim üstsüz olduğumu görünce Chan hyung anladı galiba.
"A- pardon efendim rahatsız etmiş olmalıyım"
"Sorun yok bende zaten hazırlanacaktım"
Yav he he
"Tamam efendim"
Chan hyung arabayı hazırladı ve Minho şirkete gitti. Ben evde tek kaldım. Ama artık Minho kapıları kilitlemiyordu, çünkü bana güveniyordu. Bende ona.
Minho geldiğinde artık dışarıya çıkıp biraz hava almak istedim. Belki de son havamdı...
(Minho)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✎ Impossible Mafia || minsung ✐
Short Storyyalvarıyorum bu fici okumayın lütfen Allah'ı seviyorsanız lütfen. eğer okursanız evinize gelip sizi ham yaparım. han jisung, babası tarafından zorbalığa marus kalan bir çocuktu. Ta ki onu minho denen bir mafya kaçırana ve ona aşık olana kadar... ⚠️U...