14•

3.8K 322 290
                                    

Yeni bölümm

İyi okumalar👍🌟














Minho beni kucağına aldığında öpmeye devam ediyorduk. Beni odasına çıkarttı ve yatağa yatırdı. Üstüme çıktığında bir süreliğine ayrıldık birbirimize bakıp gülümsedikten sonra devam ettik.

Üstünü çıkarttıktan sonra benim üstümü de çıkarttı. Öpmeye devam ediyorduk. Minho bu sefer boynuma izler bırakıyordu.

Yaklaşık 10 dakika boyunca bu an sürdü ve en sonunda kendimizi bıraktık.

"Bu sık sık yapalım Jisung"

"Bence de"

Minho yanıma uzanıp bana döndü. Bende uzanıyordum, ona döndüm.

"Ee eğlendin mi"

"Yaa ne demezsin. Boynum acıyor."

Minho gülümsedi.

"Biraz daha ister misin"

"Belki"

Minho üstüme çıktı ve boynuma birkaç iz daha bıraktı.

"Tamam bu kadar yeter güzelimin boynu acımasın daha fazla :)"

"Minhoooo"

"Efendimm"

"Uyuyalım mı çoook uykum geldi"

"Uyuyalım tabii"

Minhonun göğsüne eğildim ve kendimi küçülttüm. Minho da elini sırtıma koydu ve uyuduk.

***

Uyandığımda gözümü açtım ve kapalı gözler gördüm. Üstümde bir beden vardı. Dudaklarımda da bir ağırlık vardı. Kendimi geriye çektim ve bedene baktım, bu minho'ydu

"Hey ne yapıyorsun"

"Seni uyandırmaya çalıştım sadece. Sevmedin mi?"

"Sevdim hemde çok"

Dedim ve Minho'nun dudaklarına öpücük kondurdum.

"Hadi kalkalım yemek yiyelim."

"Tamam güzelim"

(Minho)

Ben üstümü giyinip aşağı inmiştim. Jisung'u bekliyordum. Dayanamayıp odasına girdim.

"Güzelim neden gelmiyorsun?"

"Of ya şu düğme canımı çok sıktı"

"Yardım etmemi ister misin?"

"Olur"

Jisung'un gömleğini iliklemek için önüne geçtim. İliklerken yüzlerimiz çok yakındı. Uzun süre bakıştıktan sonra ilk konuşan ben oldum.

"Hadi gel kahvaltı hazır"

"Tamam geldim"

Kahvaltı yaparken ikimizde birbirinizden gözümüzü alamıyorduk. Yemek yedikten sonra birlikte salona gittik. Jisung bişey demek istiyor ama diyemiyormuş gibiydi. Bende bunu fark ettim.

"Hadi söyle"

"Neyi?"

"Bişey söylemeye çalışıyorsun söyleyemiyorsun. Hadi söyle güzelim"

"Nasıl anladın?"

"Anlarım ben"

"Şey... Benim arkadaşlarım var da-"

✎ Impossible Mafia || minsung ✐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin