17•(F)-(M)

4.7K 268 420
                                    

Evet maalesef final. Okuyan herkese çok teşekkür ederim

Başka ficlerimde görüşmek üzere sizi çok özlicem...

İyi okumalarr 🫀💯🌟



















Minho'nun çok mutlu olduğu suratından ve hareketlerinden belliydi. Şuan dünyanın en mutlusu Minho'ymuş gibi seviniyordu.






(Şey... SMUT?)











(Eheh hayırr)

















(Şey... Evet...)
























"Eee ne zaman?"

"Ne ne zaman?"

"Şey işte ya..."

"Oha minho"

"Ya ama hemen yapmak istiyorumm"

"Ay sen iyi misin. Daha bismillah"

"Ya niye yaaa"

"Tamam yaparız ama şimdi değil"

"Offffffffffffffffffffffffffffff"

"Tamam tamam"

"Yaşasınnn"

Minho benim üstüme çıktı ve üstünü çıkarttı sonra da benimkini. Dudaklarımız birbirine değdiği an o kadar hızlıydık ki... Yani baya baya hızlı işte ya anlayın onu da ben mi anlatayım.

Minho yavaş yavaş boynuma indi ve izler bırakıyordu. Bende zevkle inliyordum. Ama Minho açmış gibi ısırdığı ve emdiği için odada sesim yankılanıyordu. Allah'tan çalışanlar gitmişti.

Minho boynumu da geçtikten sonra daha da aşağıya indi. Karnıma gelmişti.

(Minho)

Jisung'un karnını daha iyi öpmek için belini tutacaktım ki... LAN... BU ÇOCUĞUN BELİ NERDE?... OHA AMK.

Daha da ileriye gitmeyi planladım. Ve... Jisung'un altını çıkardım. Sadece boxer'ı vardı. Tam yapacaktım ki jisung beni altına almıştı.

"Hey. O kadar kolay mı sanıyorsun? :)"

"Güzelim keşke bıraksaydın..."

"Daha değil :)"

Jisung da benim altımı çıkartmıştı. İkimizde sadece boxer'lıydık. Jisung daha da ileri gitmek istiyordu. Boxer'ımı da çıkarttı...

(Jisung)

Adama boşuna haşmetli demiyormuşum 10203872838292 cm vardı.

Minho'yu o haliyle görünce gözüm oraya kaymadan duramıyordu. Yüzümde istemsizce gülümseme olmuştu. Ve yavaş yavaş ağzıma aldım Minho'yu.

Minho delirecek gibi inliyordu, ki ben de öyle. Resmen gözlerim kayıyordu. Minho'nun içine boğuk bir inleme bırakmıştım. Ve sonra oradan ayrıldım.

Bu sefer Minho beni altına aldı. Benimde boxer'ımı çıkartıp sürtünmeye başladı. İkimizde duramıyorduk inelemeden. Yaklaşık 5 dakika sonra Minho içimden çıkmıştı. Yanıma uzandı.

"Off minho acıyor..."

"Alışırsın güzelim"

"Tabi sen daha önce de yapmışsındır :/"

"Ya ne alaka jisung ya bu benim ilk seferim"

"Ha yani daha başkalarıyla yaparsın öyle mi MİNHO!"

"Evet ama hayır"

"Ne?"

"Evet yaparım"

"Biliyordum ya"

"Evet seninle yaparım. Hatta daha fazlasını ve şimdi"

Ben mi yanlış anladım yoksa minho beni sik mi demek istiyordu?

Minho aniden üstüme çıktı ve öpmeye başladı o kadar uzun süre öptü ki nefes alamadım.

"Lan dur" dedim ve ayrıldık.

"Niyee?"

"Lan mal ölüyordum"

"Sorun değil ben seni hayata geri getirirdim"

Dedi ve bugün de bitmiş oldu...














Evet bu kadardı maalesef... Üzgünüm 2 gündür atamadım kuzenlerim vardı söylemiştim bizde kaldılar.

Bu arada ben smut yazmayı sevmiyorum. Ciddiyim ama sizin için yazdım ve bir daha yapar mıyım bilmiyorum xijdjxjdjn


 Ciddiyim ama sizin için yazdım ve bir daha yapar mıyım bilmiyorum xijdjxjdjn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Off bu çocuk her haliyle mi yakışıklı olur yaaaaaa😘😘😘🫀🫀🫀

✎ Impossible Mafia || minsung ✐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin