2. bölüm

153 12 1
                                    

Ben hala olayı şokundayken adam tam gözlerimin içine baktı gözleri çok koyu kahve rengindeydi . Bende gözlerimi gözlerine kenetleyince genç benim yaşlarımda biri olduğunu anladım . İçimde hem korku hen heyecan hemde merak vardı .ben bunları düşünürken çocuk bir adım geriledi . Bu sırada hala gözlerimizı birbirine kenetlemiş halde duruyorduk.

Kendimi toparladıktan sonra anladım elini ağzımdan çektiğini sonra "sen kimsin ?" Dedim. Sesim bir fısıltı gibi çıkmıştı.

Birbirimize bir süre daha baktıktan sonra çocuk saniyeler içinde balkondan atladı ve koşma sesleri geldi .

Koşma sesleriyle beraber ayağa kalkıp çocuğa baktım tüm hızıyla koşuyor arkasına bile bakmıyordu.

Ben çocuğu bakarken yine balkon kapısı açıldı ve balkona Duygu çıktı saçları dağılmış makyajı biraz silinmiş elinde içkiyle bana "neden burda duruyorsun aşağıda harika bir parti var sen geçmiş balkona denize bakıyorsun. "

Ben "şey ... şey "diye kekelerken içimden napmam gerektiğini düşünüyordum .

Daha önce böyle olayları sadece filmlerde görmüştüm.kendi iç savaşımı verirken Duygu "herneyse hadi gel aşağıda Egemen seni bekliyor. " dedi.

Bende "tamam lavaboya gidip hemen geliyorum ." Diyebildim.

Duygu içeri girerken bende odama geçip banyoya girdim.

Onlanları hala kafam almıyordu .
Çeşmesi açıp soğuk suyu avcuma doldurup yüzüme çarptım. Bunu 3-4 kez yapıp havlula yüzümü kurulayıp lovabodan çıktım.

Merdivenlerden aşağıya inip bizim grubun yanına gittim masada Mert Mete Duygu Egemen ve toprak vardı.

Mert sevimli bir çocuktu genelde bizi en çokta beni güldürup. en üzgün halimden bile beni çıkarırdı . Kıvırcık saçlı hafif uzun boylu kahverengi gözlüydü.

Mete daha olgundu . Hafif sarışın uzun boylu ve yakışıklı bir çocuktu.

Duygu benim en yakın arkadaşım onunla çok küçükken tanışmışız. Ailelerimizde çok samimi Duygu benim herzaman yanımda olup bana destek olan bır arkadaşım. Kumral dalgalı saçlı bronz tenli güzel bir kız .

Egemen ise grubumuzun asi çocuğu ayrıca bana aşık. Egemen hafif sarışın renkli gözlü uzun boylu okulun havalı çocuğu . Ama ben ona karşı aynı duyguları hissetmiyorum benim için o grubumuzun bir üyesi .

Toprak çok tatlı bir kız aramıza bu sene katıldı oda Kumral saçlı iyi bir kız.

Gelelim bana bende kendime göre hem tatlı hem asi bir kızım . Çılgınca yaşamayı seviyorum ama belli insanlarla partilerde felan değil.
Siyah saçlı yeşil gözlü hafif uzun boylu biriyim .

Herneyse ben bunları düşünürken bizimkiler koyu bir sohbete girmiş konuşuyorlardı.

Onlara aldırmadan az önce başına gelen olayları düşündüm çocuğun söylediklerini içimden tekrar ettim.

***

Bizimkiler gitmiş bende yatağıma girmiştim kafam çok karışıktı.

************************************
Kitabı yeni yazmaya başladım umarım beğeniyosunuzdur :))
Lütfen yorum yazın .
Okuyan herkese teşekkürler

SİGARA DUMANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin