4. Bölüm

99 9 0
                                    

Servise bindiğimde Duygu'ya gördüm "Aslı buraya gelsene " diyordu. Bende Homurdanarak yanına geçip oturdum.

10-15 dakika sonra okula geldik. beraber servisten inip sınıfa doğru yürümeye başladık. Sınıfa girdiğimizde Mete ve Egemen sınıftaydılar . Ben Duygu Egemen ve Mete aynı sınıftaydık ama Toprak ve Mert başka sınıftaydı.

Mete ve Egemen' le selamlaştık Egemen bana çok sinirli ve kötü bakıyordu. Ama çok aldırmadım.

Duygu'yla sıralarımıza geçtik ,malesef aynı sırada oturmuyorduk. Hocalar bu sene lise son önemli bir sene ve siz çok konuşuyorsunuz deyip bizi ayırdılar .

Sırama oturunca daha dersin başlamasına 5 dakika vardı uyuşuk uyuşuk kitaplarımı ve kalemkutumu sıraya koydum. Elime telefonu alıp instagram a baktım ben böyle vakit geçirirken mesaj sesiyle irkildim .

Mesaj Duygu' dan gelmişti . Açıp okudum Egemen sana çok sinirli bakıyor noldu? Yazıyordu.

Bende o salak umrumda bile değil nasıl bakarsa baksın deyip gönderdim.

Sonra kapı açıldı ve ıcerıye elinde kitaplarıyla birlikte edebiyat hocamız Elif Hoca girdi.

Elif Hoca tatlı bir bayandı dersinide seviyordum ama arada sıkıcı oluyordu.

Elif hocanın sesiyle düşüncelerimden
Sıyrıldım. "Sayfa 59'u açın" diyodu.

Dediğini yaptık ve sayfayı açtık. Başlamamızdan 2-3 dakika sonra kapı açıldı ve içeriye müdürümüzle birlikte uzun boylu koyu ren gözleri ve saçları olan bir çocuk girdi. Çocuğun üstünde siyah tan başka bir şey yoktu . Sonra Müdürümüz hasan bey "evet arkadaşlar bu yeni öğrencimiz Kaya bundan sonra bu sınıfta okuyacak "deyip . Hocaya selam verip çıktı.

Elif hoca "merhaba Kaya ben edebiyat öğretmeni Elif Sayer . Sınıfımıza hoşgeldin geç otur bakalım"dedi.

Tabi bu sırada bizim kızlar çocuğun içine düştüler . Tamam çocuk çok yakışıklı olabilir ama bu kadarda olmaz .

Sonra Kaya bizim kızları aldırmayıp en arka köşedeki sıraya oturdu.

Elif Hoca "evet devam edelim gizem oku " diyerek derse geçtik.

Ders biraz sıkıcı geçiyordu. Bende bu arada çaktırmadan yeni gelen çocuğa bakmaya çalıştım . Kafamı çevirmemle beni izlediğini anlamam saliselerimi aldı ve hemen kafamı çevirdim.

Yaptığımdan biraz utanmıstim.

Ama oda bana bakıyordu. Çok yakısıklıydi . Ben bunları düşünürken zil çaldı ve ayağa kalkıp Duygu nun yanına gittim.

Giderken Kaya'nın oturduğu sıraya bakmamak için tuttum kendimi ve bunu başardım.

Sonra Duygu'yla sınıftan çıktık.
Çıkar çıkmaz Duygu "çocuk tüm ders seni kesti " dedi.

Bende "ne saçmalıyorsun çocuk daha yeni geldi " Dedim.

Biz bunları konuşurken Duygu'nun arkamda birine baktığını gördüm. Bende kafamı çevirip baktığı yöne bakınca Egemen'nin bize doğru çok sinirli bir şekilde geldiğini gördüm.ellerini yumruk yapmış bize doğru geliyordu.

SİGARA DUMANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin