7.Bölüm

77 8 4
                                    

Arama motoruna Kaya'nın ismini yazdım ama bir halt edinemedim çünkü Kaya isminde binlerce kişi vardı ve ben Kaya'nın soy ismini bilmiyordum.

Bunu kafamda bir yere not ettim Kaya'nın soy ismini öğrenip onun hakkında bilgi edinecektim . Biraz gizemli biri gibi duruyordu. Veya ben o gözle bakıyordum bilmiyorum.

Bunları düşünürken açık olan balkondan içeriye bir gök gürültüsü girdi ve büyük bir rüzgar esti ben gürültüyle beraber telefonu fırlatıp yere düştüm. Perdeler rüzgarın etkisiyle sağa sola giderek ses çıkarıyordu.telefon her nekadar yatağa düşsede oradan sekip yere hızlıca çarptı.

Kolumun acısıyla kalkıp telefonu elime aldım . Telefonun arkası bir yerde batarya bir yerde duruyordu. Onları toplayıp yine yatağımın üstüne oturdum.

Telefonu birleştirip açmaya çalıştım. Ama gerizekalı telefon açılmadı . Açıldı ama bir iki saniye durup tekrar kapandı. Kısacası kızların dilinde telefon kafayı yedi.

Açıkçası biraz korktum. Dışarıda çok şiddetli bir yağmur vardı ve bunun yanında en sevmediğim gök gürültüsü. Elimde aileme ulaşabileceğim bir telefonun bile yok veee en kötüsü evde tek başımaydım.

her nekadar umursamasamda o gün balkonda olanlar aklıma geldi. Ve ürperdim.  

Yanımda biri olsa belki bu kadar umursamazdım ama tek olunca ee kötü oluyo tabi .

Zaten hep böyle olurdu tam akşama kadar yatıcam bugünümü kendime ayırıp keyif yapıcam desem bir şey çıkardı.

Aslında bir şey yok ama gök gürültüsü  bu arkadaş insan bir tırsıyo.

Aklıma Duygu geldi. Genelde kendinize gün ayırdıgınızda hep aynı yakın arkadaşınız gelir o günü bozar ya işte benim ki Duygu.

Canım ne kadar istemesede tabletten Duygu'ya mesaj attım. Yaklaşık 5-6 dakika sonra Duygu ' dan mesaj geldi. onun için bu süre bile fazla halbuki.-elinden hiç telefonun düştüğü görülmemiş-

Mesajda 15-20 dakikaya sizin evde olurum . Yazıyordu. 

Bunu okuyunca içim rahatladı en azından koskoca evde tek başıma  olmıyacaktım.

*****

Duygu bize gelmiş akşam için plan yapıyordu.evet bizde kaldığı günler çok eğleniyorduk belki ama bugün havamda değildim.

Duygu'nun sözleriyle irkildim. "Heeeey sana sesleniyorum bir saattir.hiç umursadığın yok .sen böyle değildin ne düşünüyorsun ?" dedi.

Bende afallayarak "hee efendim ne dedin ?"dedim. 

Duygu "diyorum ki akşam korku filmi izleyelim ne dersin?"

"Eee olur olur çok güzel olur."

"Aslı kafan nerlerde senin?"

Kafamın bir yerlerde olduğu yok ama bu Kaya'nın soyadına biraz takılmıştım. 

Kendimi tutamayıp her ne kadar Duygu'nun bu konuyu uzatıcağinı bilsemde alakasız bir şekilde

"Şu sınıfa yeni gelen çocuk Kaya varya hani ıste onun soyadı ne ?" Dedim.

İlk başta nasıl sorduğumu ben bile anlamayıp şaşırsamda sonradan pek umursamayıp Duygu'ya döndüm.

Oda bu soruyu beklemedığinden mal gibi bana bakıyordu.

Sonra kendine gelip

"Demek onu düşünüyorsun "dedi.

Bende "yaa hayır sabah twitter da dolaşırken bakayım dedim ama soyadını bilmediğimden bulamadım" dedim.

Duygu'nun yüzünde bir sırıtış oluştu ve "doğruyu söyle hoşlanıyo musun sen bu Kaya'dan? " dedi 

Bende her zamanki gibi kendimi savunarak "ne alaka yha sadece merak işte "dedim.

Oda olayı daha fazla uzatmayıp "Çağdaş " dedi.

Soyismini duyunca mutlu oldum bir an ve elime telefonu alıp twitter a girip arama motorun Kaya Çağdaş yazdım . Biraz uğraşsakda sonunda bulmuştuk. 

Hemen profiline grip resimlere baktım . Resimleri açmamla Duygu'yla beraber "ohaa insan mı bu ?" Dedik.

Biraz daha resimlerde oyalanıp resimlerden çıktık.

Sonra ben takipçilerine baktım büyük çoğunluğu kızlardan oluşuyordu hatta bir kaç isim hariç erkek yoktu.

Bu nedenini anlamadığım bir şekilde içimde kıskançlık duygusunu oluştursada twitterını bulduğum için mutluydum. 

Bir kaç saat daha telefonda vakit geçirdik ikimizde ve sonra bir korku filmi açıp izledik.

######

Umarım hikayemi beğeniyorsunuzdur telefondan yazdığım için yazım hataları olabilir bu arada okuyup yorum yapan herkese teşekkürler ;)

Yeni bir hikaye yazmaya başladım (Aptal Kiz) desteklerinizi bekliyorum :))))        

  

   

 

SİGARA DUMANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin