Sabah kalktığımda televizyonun önünde uyuya kaldığımı farkettim .
Kucağımda Duygu'nun kafası vardı ayaklarını önümüzde duran kahverengi ahşap sehbaya uzatmış.bende kafamı koltuğun kenarına dayamışım ayaklarım duygunun dizlerimin üstünde karmakarışık bir haldeyiz yani .
Ben uyanınca Duygu'ya da uyandırmaya çalıştım. Ama uyanmadı
Ben"Hadi kalk kızım ölcem şimdi çekil üzerimden." Dedim.
Oda tam ondan bekleniceği gibi
"Yaa biraz daha nolur Aslı hem bugün pazar lütfen biraz daha uyuyayım sen kalk ne istiyosan yap ben burda sessizce uyurum."dedi.
Üstümdeki kol ve bacak ayırt edemediğim ne varsa ittirdikten sonra koltuktan belim ağrır bir şekilde kalktım .
İlk önce lavaboya girip elimi yüzümü yıkayıp ihtiyaçlarımı giderdikten sonra çıktım .
Mutfağa girdiğimde kimse yoktu allah aşkına benim annem ve babam nerde? Onlardan bir haber yaşıyorum resmen arada bir kahvaltı etmesek görüşemicez. Açlık hissiyle buzdolabina yoneldim.
Kapağı açtığımda hüsrana uğradım çünkü pek canımın istediği şeyler yoktu.
Saate baktığımda saat 10.30u gösteriyordu . En iyisi dışarda kahvaltı etmek diye düşündüm .ve Duygu'nun yanına döndüm hala bıraktığım gibi saçma bir vaziyette yatıyordu.
İlk önce insan gibi uyandırmaya çalışsamda uyanmadı bide üstüne arkasını döndü. Bende geri geri gelip koşarak üstüne atladım.evet arkadaş dediğin biraz pislik olmalı demi ama .
Duygu "aaahhh hayvan mısın kızım napıyosun kal ustümden"diyince uyandırmanın ve gıcık etmenin huzuruyla üstünden kalktım.
Sonra oda kalçasını tutarak kalktı.
Bana çok sinirli baktığını görünce canının gerçekten acıdığını anladım.ve hemen konuyu değiştirerek "dışarda kahvaltıya ne dersin Birtanem "dedim.Bana ilk önce boş boş baksada sonradan olayı anlayıp gülümseyerek "sen ısmarlarsan neden olmasın kardesim" dedi.
Bende çok acıktığım için uzatmadan kabul ettim.
Sonra mutlu bir şekilde odama çıktık. Bügün hava düne göre çok daha güzeldi. Ben bir kot pantalon ve tshirt seçerken Duydu etek ve üstüne tshirt seçti .
Üstümüzü değiştirdikten sonra aşağı inip evden çıktık .
Ben telefonu çıkarıp taxi çağırırken Duygu ayakkabısının bağcıklarını bağladı. Sonra bana dönüp " Bugün pazar kahvaltıdan sonra bir şeyler yapalımmı" diye sorunca bende "bir kahvaltı edelim sonra bakarız "dedim.
Biraz daha evin önünde oyalandıktan sonra taxi geldi ve taxiye bindik. Taxsiciye daha önce gittiğimiz bir cafenin adını verdim güzel ve gençlerin takıldığı bir yerdi.
Araba on dakika falan sonra durdu ve şöför "istediğiniz yere geldik " dedi. Bende parayı ödeyip arabadan indim arkamdan Dygu'da indi.
Cafeye girdiğimizde bayağı bir kalabalık vardı ve çoğu bizim yaşımızdaydi. Bizde duvar kenarı bir masaya geçip oturduk. Etrafa baktığımda daha önce bizim okulda gördüğüm bir kaç yüz vardı.Duygu'ya baktığımda oda etrafa bakıyordu.
Bu arada yanımıza garson gelip siparişlerimizi aldı ve gitti.
Duygu "burada işimiz bittikten sonra AVM gidip alışveriş yapalım "diyince gözlerimi devirip "sinema tercihimdir"dedim.
Hep böyle oluyordu o alışveriş yapmayı seviyordu bende seviyordum ama onun kadar çok değil ayrıca onunla alışverişe cıkılmaması gerektığinı daha önce bir çok kez deneyimlemiştım.
Duygu "Hayır bir önceki hidişimizde sen istedin diye sinemaya gittik sıra alışverişte "diyince bi önceki önceki gidişimizde benim için sinemaya girdiğimiz hatırladım ve mutsuz bir şekilde kabul etmek zorunda kaldım.
Sonra garson siparişleri getirdi ve yanımızdan ayrıldı bende büyük bir açlıkla yemeye başladım .
Biz yemeyimizi yerken Duygu elinden çatalı düşürdü kafamı kaldırıp ona baktığımda bir yere odaklanmış olduğunu gördüm. Bana sadece
"Çaktırmadan arkana bak" dedi .
******************
Uzun bir aradan sonra yeni bölüm yorumları bekliyorum ♡♡♡