8.Bölüm

24 3 8
                                    

Erdem Hayal'i yanaklarından öper.

Erdem: Çok korkuttun kızım bizi.

Hayal: Anne...

Sema: Çok korkuttun bizi

Erdem: Noldu kızım nasıl düştün bayıldın mı yine?

Hayal: Ya hatırlamıyorum ki bayıldım herhalde.

Seman: Düşerek bayılmışsın

Hayal: Hayret yani genelde kontrollu düşerim ama.

Hayal gülümser.

Doktor: Ne sıklıkla yaşanıyor bu bayılmalar?

Erdem: Çok sık olmuyor hatta 1 senedir hiç olmuyor.

Doktor: Anlaşıldı. Bedenin senin kadar keton değil herhalde değil mi Hayal? Müsade eder misin seni muayene edebilir miyim?

Hayal: Hı hı.

Doktor Hayal'in ayağına sivri bişey batırır.

Doktor: Hissediyo musun?

Hayal: Neyi?

Doktor: Ayağının altına minik bir iğne ile baskı uyguluyorum... Peki şimdi hissediyor musun?

Hayal: H-Hayır.

Doktor: Hissedebiliyor musun?

Hayal: H-Hayır hissetmiyorum.

Hayal ayağını kıpırdatmaya çalışır ama kıpırdatamaz

Hayal: Kı-Kıpırdatamıyorum. Baba bacaklarını kıpırdatamıyorum! Ben neden bişey hissetmiyorum!

Erdem: Doktor Noluyo?

Hayal: Ya bişey söylesenize Noluyo! Niye hissetmiyorum!

Doktor: Hayal'cim sakin. Önce bi muayene etmeme izin ver.

Hayal: Yok yok yok baba hissetmiyorum baba hissetmiyorum!

Doktor: Şimdi söyleyeceklerim sizi ürkütebilir ama korkmayın lütfen...

Hayal: Noluyo ya! Neden hissedemiyorum bacaklarımı diyorum! Niye!

Doktor: Bacaklarındaki hissizliğin sebebi... Geçirdiğin beyin kanaması. Buna bağlı olarak demolijik felç geçirmissin

Hayal: Ne!

Hayal ağlamaya başlar. 

Erdem: Doktor ne diyosun ne felci ya?

Hayal: Bi daha hiç yürüyemeyeceğim değil mi! Ben bi daha hiç yürüyemeyeceğim değil mi baba! *Ağlayarak* 

Doktor: Beyindeki damarlardan beyne kan sızması sonucu oluşan bir durumdur

Hayal: Ben bi daha yürüyemeyecek miyim? Baba ben bi daha yürüyemeyecek miyim nolur bişey söyleyin *Ağlayarak*

Doktor: Hayal'cim kokrma, geçici bi durum. Bütün tetkikleri yaptım. Test sonuçlarında da anormal bişey yok. 

Erdem: Doktor bey ben bişey anlamıyorum, beyin kanaması diyosun felç diyosun, ama her şey normal diyosun.

Doktor: Beyin kanaması sonralarında, hemorajik dediğimiz türden yaşanabilir. Net bir tedavisi yok. Destek tedavi yöntemleriyle iyileşme sağlanabilir. 

Erdem: Eee nolacak şimdi ne yapıcaz biz?

Doktor: Ben birazdan gelip çıkış işlemlerini yaptıracağım. Size de destek tedavileriyle ilgili bilgi aktaracağız. 

Erdem: Hiç bişey yapmayacak mısınız? Böyle taburcu mu ediceksiniz kızımı? 

Biraz konuşurlar. Erdem ve Sema odadan çıkar. O sırada Cemre ve Cansu gelir.

Mardinli DamatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin