Sziasztok! Kim Taehyung vagyok, 25 éves, van egy kutyám Yeontan, szüleim nincsenek, apám elhagyott, anyukám meghalt, egy kávézóban dolgozom, testvérem nincs és nem vagyok párkapcsolatban. Ezek a főbb dolgok, amiket tudnotok kell rólam. Egy albiban lakom egyedül, de nem is vágyom lakótársra addig, amíg be nem lépek a lakótelep ajtaján és megpillantok egy hirdetést. Ez áll rajta: ,,Lakótársat keresek!,,. Meglepve olvasom tovább a neonsárga színű papírt. ,,Jeon Jungkook, van egy kutyám, nem vagyok kupis, de nem ígérhetek semmit (; ,, Hát nem tudom mit gondoljak...ki az a hülye aki bevallja hogy rendetlen? Nekem legalábbis ebből a ,,nem ígérhetek semmit,,-ből ez jött le...no mindegy...mégegyszer átolvastam, és azért letéptem egy cetlit, amin a telefonszám állt. Nem vagyok jó véleménnyel erről a fickóról, de eléggé magányos vagyok...meglátom. Belépek a takaros kis ,,házikómba,, , papucsot veszek és minden hezitálás nélkül a fürdőhöz veszem az irányt, azzal a tudattal, hogy holnap hétvége és több időm lesz áztatni hab testemet. Ledobom a textilt, a kádat telenyomom tusfürdővel. Fürdősót, fürdőbombát is szórok bele. Igen tudom lányosan hangzik. Egyébként meleg vagyok. Igen. Ezt a tényt el kellett fogadnom. Apám ezért hagyott el...olyan 16 lehettem amikor rájöttem. Anyukám mindig támogatott, ő nagyon szeretett engem...az a hülye rák...ha elmondta volna. Könnyek szöktek szemembe, majd a víz alá merültem. Úgy gondoltam hajat kell hogy mossak, mert beszívta azt az erős kávé és mosogatószer szagot, amit a kávézó árasztott. Kibújtam a kádból, felvettem macis pizsimet és bebújtam pihe-puha ágyikómba. Yeontan is beugrott mellém. Ő amúgy egy pomerániai törpespicc. Nagyon szőrmók...imádom. Mamámtól kaptam...amíg élt. Öt éve hunyt el. Addig nála laktam, mert anya előtte halt meg...és most itt vagyok. Megsimizem kutyusom fejét.
-Szeretnél lakótársat? Van kutyája.-mondom neki mosolyogva. Ő csak vakkant egyet és látom azt a bizonyos kutyusmosolyt a pofiján. Na jó...holnap felhívom azt az embert. Nem lehet olyan rossz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Új szobatárs 『taekook』
FanficSziasztok könyvmojaim! Azt szeretném közölni veletek, hogy aki nem szereti a bl-t és a BTS shippelést az el se kezdje a könyvet. Ez a könyv a BTS két tagjáról szól, Taehyungról és Jungkookról. Vajon mit rejt a cím? Jó olvasást!😗📖 #taekookisreal