Taehyung pov:
Arra ébredtem, hogy Jungkook a pofimat puszilgatja. Arcom olyan volt mint egy paradicsom. Szemeink találkoztak...olyan jó érzés volt mellette ébredni...
-Ki mondta neked, hogy sosem foglak viszont szeretni Kim Taehyung? Hm?-kérdi morcosan.
-Hát...azt hittem, hogy...a lányokat szereted.-motyogtam félénken.
-És ezt ki mondta? Én is meleg vagyok Taetae...és azt mondtam, hogy azzal leszek akit szeretek. Jelen esetben veled. Tae. Leszel a párom?-néz rám csillogó szemekkel.
-Hááát...nem is tudom...-gondoltam egy kicsit húzom az agyát. Olyan cuki amikor duzzog.-Hát jó...nem bánom.-súgtam oda neki, majd adtam egy nem rövid, de nem is hosszú csókot a szájára.
-Gyere Taetae. Reggelizzünk.-mondja kedvesen.
-Nem Jungkookie...én még aludni akarok-vinnyogom.
-Azt akarod, hogy megbüntesselek?-teszi fel a kérdést kaján vigyorral. Erre én egyből kiugrottam az ágyból, és a konyhába mentem, ő pedig ugrált mögöttem, mint egy nyuszi.
-Arra gondoltam Taehyungie, hogy ma elvinnélek randira.-szól mosolyogva.
-Tényleg? Hova mennénk?
-Meglepcsi.
-Jaj ne nyusziiii...mondd el.-néztem rá prüntyörgető szájjal.
-Nyuszi? Miért pont nyuszi?-kérdezi durcisan.
-Mert olyanok a fogaid.-kuncogom el magam. Végeztünk a reggelivel, majd bementünk a nappaliba.
-Szeretnél gyereket?-kérdi a semmiből. Ez egy komoly dolog.
-Igen mindenképpen.-válaszoltam rögtön.
-Az jó, mert én is.-kacsint rám egyet.-Kislányt szeretnék. Mert akkor én lehetek az erős apukája, ő pedig az én hercegnőm.-meglepődve néztem szerelmemre. Erre nem szóltam semmit, mert olyan édes volt, hogy nem tudtam mit mondani...szerintem a cukiságmérőm kiakadt.
-Jól van Kookie. Mikorra kell elkészülnöm?
-Délután megyünk. Remélem tetszeni fog neked.-csapott a fenekemre, amitől egy halk nyögés hagyta el a számat. -Nekilátok az ebédnek kistigris. Csinálok bibimbapot. Ha szereted.
-Szeretem. De téged jobban.-pusziltam nyakára és megöleltem. Éreztem, ahogy elpirul. És azt is éreztem, ahogy a derekamról a keze lecsúszik a seggemre. Emiatt elhúzódtam tőle.
-Megyek felhívom Jimint.
-Rendben édes.-puszilt a hajamba, majd visszacsoszogott a konyhába.
-Szia Jiminaaaa!
-Szervusz Taehyung. Mi a helyzet? Milyen a lakótárs, mesélj!!! Mindent hallani akarok.-igen, Jimin eleggé jártas a magánügyeimben, de én megbízom benne.
-Hát az úgy kezdődött........és most együtt vagyunk és el akar vinni randizni.
-Oooo Taetaeeeeeee! Olyan boldog vagyok. Gratulálok. Elmesélem Yooyoonak. Jó randit!
-Köszi haver! Szia!
-Babyyy!-kiált Jungkook a konyhából.-Kész a kaja, gyere enni!
-Megyek nyuszó, megyek.-leültünk és enni kezdtünk. Nagyon finom lett. Jungkook nagyon jó szakács.
-Honnan tanultál meg így főzni?-kérdem nagyra nyílt szemekkel.
-Anyukámtól. Ő jobban főz, mint én. De sok mindenre tanított. És most is.-válaszol lelkesen és büszkén...jó neki, hogy még mindig él az anyukája. No igen.
-Te anyukád nem próbál tanítani főzni téged?-teszi fel kérdését kíváncsian.
-Anyukám meghalt...-mondom és szemeimet lesütöm.-Rákban...sosem mondta hogy rákos. Nekem is az orvosok mondták...
-Sajnálom Tae...nem kellet volna felhoznom.-suttogja bűnbánóan.
-Semmi baj, nem tudhattad. Apám elhagyott, nagymamám ugyanúgy meghalt.-mondom szomorúan. Megebédeztünk, én bementem a szobámba és elkezdtem készülődni a találkára. Jungkookie is úgy tett. Ez olyan fél órába telt. 13:45. Néztem órámra. Kimentem a szobámból. Kookie olyan volt mint egy görög félisten. Ha most nem mentünk volna sehova, letéptem volna a ruháját. Fekete feszes nadrágot viselt, ami nem kicsit mutatta meg azt a bizonyos méretét. Fekete rövidujjú inggel. Nagyon jól nézett ki. Én egy sötétbarna trapéz nadrágot vettem fel, fekete pulóverrel, kedvenc órámmal, amit még a mamámtól kaptam. Kook megjegyezte azt is, hogy milyen gyönyörű vagyok, és hogy ez a gatya mennyire kiemeli a formás gömbjeimet. Erre elpirultam.
-Te is jól nézel ki...nagyon...-kerültem a szemkontaktust, de éreztem, hogy elmosolyodik.
-Akkor mehetünk?-kérdi izgatottan.
-Persze édesem. De hova megyüüünk?
-Nem mondom meeeeg!-kidugta a nyelvét, de udvariasan előreengedett. Amit nem csak figyelmességből tett...meg akarta csodálni a látványt. Amikor elémentem, egy kicsit csavartam a csípőmön amitől teljesen beindult. Mögém állt...hátulról átölelt és hozzá nyomta puha barackomhoz nemességét. Éreztem ahogy teljesen megmerevedik, de nem szóltam semmit, majd kiléptem öleléséből. A kocsijával mentünk. Útközben a combomat markolászgatta és simogatta...
VOUS LISEZ
Új szobatárs 『taekook』
FanfictionSziasztok könyvmojaim! Azt szeretném közölni veletek, hogy aki nem szereti a bl-t és a BTS shippelést az el se kezdje a könyvet. Ez a könyv a BTS két tagjáról szól, Taehyungról és Jungkookról. Vajon mit rejt a cím? Jó olvasást!😗📖 #taekookisreal