9. on mě políbil!?

352 12 5
                                    

Ráno mi zazvonil budík v pět, tak jsem vstala a protáhla se "dobré ráno princezno" najednou se ozval tom "dobré" řekla jsem mu a šla si do skříně pro oblečení. Pak jsem se šla do koupelny převléknout, vyčistit zuby atd...
Můj fit:

Potom jsem přišla do pokoje a Tom byl už taky převlečený "jdu se podívat dolů, jestli tam je mamka" řekla jsem a když jsem chtěla jít tak mě tom chytil za ruku a hodil mě na postel, pak se ocitl nade mnou a přibližoval se a u toho se mi koukal do ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom jsem přišla do pokoje a Tom byl už taky převlečený "jdu se podívat dolů, jestli tam je mamka" řekla jsem a když jsem chtěla jít tak mě tom chytil za ruku a hodil mě na postel, pak se ocitl nade mnou a přibližoval se a u toho se mi koukal do očí a já jemu, je vidět, že si toho hodně prožil, už byl u mě tak blízko, že by se mezi nás nevešel ani papír a já cítila jeho teplý dech, začal mi koukat na rty. Ano stalo se to, Tom mě políbil "co to děláš?" Řekla jsem mu a odtahla ho "já jsem to chtěl tak dlouho udělat" jenom dodal Tom "no dobrý, to vyřešíme příště já se musím jít podívat jestli je dole mamka zachvili přijdu" řekla jsem a byla jsem celá stuhla z té pusy. Přišla jsem dolů a mamka tak byla "ahoj mami" řekla jsem a šla ji dát pusu "ahoj broučku, proč už nespíš?" Zeptala se mamka a dala mi pusu do vlasů "jdu na brigadu" řekla jsem a vzala si wafle "dobre, já jsem dnes celý den doma" řekla "dobre, hele já už půjdu, ještě si dojdu do pokoje pro věci a jdu" řekla jsem a šla po schodech na horu a na chodbě byl Tom "co tady děláš?" Zeptala jsem se ho "čekám na tebe" řekl mi "aha, no jenom ti chci říct, že vylezeš balkonem, mamka nechce aby ke mně chodili kluci" řekla jsem a otevřela dveře od balkónu "tyvole no dobře a nechceš odvézt?" Zeptal se vážně Tom "nee to je dobrý" řekla jsem a dala si pramen vlasů za ucho "já rozhodně nechci aby jsi jela autobusem nebo jak tam jezdíš, takže tě odvezu, jak to je daleko?" Zeptal se Tom "cca hodinu" řekla jsem "no tak to tě odvezu" řekl vážně Tom "no dobře no" řekla jsem "tak já jdu skákat z balkonu, tak zatím" řekl a dal mi pusu na čelo, dneska bude divný den, cítím to v kostech.

Pak už jsem odešla z domu a Tom už čekal před mým barákem tak jsem nasedla do auta "v kolik tam máš být?" Zeptal se Tom "asi v osm" řekla jsem a Tom se podíval na čas a bylo 6:06 teprve "nezajdeme ještě na nějakou snídani?" Navrhl Tom "jestli chceš tak můžeme" řekla jsem a Tom řekl "to bych byl rád, rád s tebou trávím čas a moc se těším na dovolenou" řekl a hrozně moc se usmál "já se taky těším a s kým budu na pokoji? Nebo budu sama?" Zeptala jsem se "hele to vůbec nevím" řekl "dobře" řekla jsem.

Potom jsme se zastavili v mekáči na snídani. Bylo to moc dobré. Potom jsem Toma navigovala a hrozně jsme se nasmáli. Cítím se s ním fakt komfortně a bezpečně.

Přivezl mě na místo "až skončíš, tak mi napiš a já pro tebe přijedu kocko" řekl Tom "okay, dekuju" řekla jsem a objala ho "neděkuj, to je maličkost" řekl Tom a držel mě pevně v objetí. Potom odjel a já už šla do práce.
(Pracuje v cukrárně)

Skončila jsem okolo 17:00 tak jsem napsala Tomovi, že jsem už skončila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Skončila jsem okolo 17:00 tak jsem napsala Tomovi, že jsem už skončila...

Doufám, že vás tenhle díl bude bavit! Posílám lásku!💓
-Juli

Love with a guitarist || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat