14. konečně prázdniny

358 15 0
                                    

Šli jsme do auta a vyjeli jsme. Když jsme byli u školy, bylo už 7:32, tak jsem vystoupila z auta a šla do třídy, pozdravila se se vsema a pak už zvonilo, učitel nám dal vysvědčení atd... Potom jsem se se vsema rozloučila a odešla. Před školou na mě čekal Tom a měl obrovskou kytici rudých růží, tak jsem šla k němu a on řekl "to je pro tebe Nelly" řekl s úsměvem Tom a podal mi ty růže "dekuju moc" řekla jsem a dala mu pusu na tvář, šli jsme k autu a jeli jsme domů, potom jsem se šla do pokoje převléknout a dát růže do vázy.
(Můj fit)

Pak jsem si šla povídat s mamkou "mami můžou sem dnes přijít kluci?" Zeptala jsem se jí "jo můžou, ale fakt pozor na alkohol" řekla mi mamka "jo mami, neboj se" řekla jsem s úsměvem "mami tak já jdu za klukama a zacvili sem přijdeme" řekla jsem a ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem si šla povídat s mamkou "mami můžou sem dnes přijít kluci?" Zeptala jsem se jí "jo můžou, ale fakt pozor na alkohol" řekla mi mamka "jo mami, neboj se" řekla jsem s úsměvem "mami tak já jdu za klukama a zacvili sem přijdeme" řekla jsem a odešla.

Když jsem přišla za klukama, tak tam Tom hrál na kytaru a Bill zpíval jung und nicht mehr jugendfrei, tak jsem si šla sednout na gauč a koukala jsem na ně, no možná spíš na Toma, ale on je tak sexy když hraje na kytaru. Pak se na mě Tom podíval a usmál se a já na něho. Když Bill dozpíval, tak se šel napít a Tom přišel ke mně a povídali jsme si, potom se přidali ostatní "dneska je u mě menší párty" řekla jsem "jo, my to víme" řekl Gustav "dobře" odpověděla jsem "může ještě přijít jeden můj kámoš Lukáš?" Zeptal se Georg "jo, klidně" řekla jsem s úsměvem "dobře" odpověděl Georg. Abych vám trochu představila Lukáše, tak je mu 17 a miluje mě už od asi 7. třídy, ale já jeho ne. "Kdo je Lukáš?" Zeptal se Tom a zamračil se "to je můj kámoš a miluje už hrozně dlouho Nelly" řekl Georg "aha" řekl Tom a odtáhl mě, aby nás nikdo jiný neslyšel "co děláš Tome?" Zeptala jsem se ho zmateně "Nelly ty jsi jenom moje, takže si tě budu hlídat a když na tebe bude něco zkoušet, tak mi řekni a já ho zbiju" řekl Tom "dobře?" Řekla jsem zmateně, ale celkem se mi to líbí jak žárlí a chrání mě. Bylo 10:44 a mamka mi napsala.

M:ahoj, hele já jdu dnes ven s jedním chlapem, takže přijdu domů asi okolo páté hodiny.
N:dobře, ty se rozjíždíš mami!
M:je to jenom pracovní zchůzka
N:dobře

Já jsem mamku stejně už párkrát zahlédla s nějakým chlapem, takže vím, že to je rande a ne nějaká pracovní zchůzka, ale nevadí.
Pak jsem se zeptala kluků, jestli se nepůjdeme projít a samozřejmě se nikomu nechtělo, ale Tomovi se chtělo "Tome, vem si s sebou plavky" oznámila jsem mu "okay" řekl Tom a já si je šla taky zabalit. Potom jsme vyšli. Šli jsme cca 30 minut na místo kam chodím, je to takový opuštěný jezero, ale je nádherný.

 Šli jsme cca 30 minut na místo kam chodím, je to takový opuštěný jezero, ale je nádherný

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Love with a guitarist || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat