Sedli jsme si a začali hrát flašku. Točil Georg a padlo to na Lukáše a Billa "chci pravdu" řekl Lukáš "dobře, s kým sis dal první pusu" řekl Bill "s nějakou Sárou ve školce" řekl s úšklebkem Lukáš. Všichni jsme kývli a točilo se dál a padlo to na Gustava a mě "vyspal si se s nějakou tvoji fanynkou?" Zeptala jsem se Gustava "ne a jsem asi jedinej" rekl Gustav "nejsi, ja taky ne" řekl Bill a všichni se začali smát, potom točil Lukáš a padlo to na mě a George a já chtěla úkol "běž s Tomem na deset minut do tvého pokoje" řekl Georg "pojď koťe" vykřikl Tom a vzal mě do náručí a běžel se mnou do mého pokoje "jdu si zakourit" řekl mi Tom "tak jo" odpověděla jsem mu a zatím jsem byla na mobilu. Po nějaké době ke mně přišel Tom, zvedl mě z postele a pevně mě obejmul "mám tě tak moc rád princezno" řekl Tom "já tě mám taky ráda Tommy" řekla jsem a taky ho obejmula. Potom jsme si jenom povídali a pak šli dolů za klukama. Točil Tom a padlo to na Lukáše a Toma a Lukáš chtěl úkol "zbal si všechny věci a odejdi" řekl Tom a mrknul na mě jedním okem a já se na něj zamračila "ne" řekl Lukáš klidně "už konečně vypadni, nikdo tě tady nechce ty zmrde" zařval na něj Tom a zvedl se a chtěl dát Lukášovi pěstí, ale Georrg s Gustavem Toma odstrcili pryč a drželi ho "Luky asi bys fakt měl jit" řekla jsem Lukášovi a on jenom kývl vzal si svoje věci a odešel. Pak jsem šla za Tomem, že si chci promluvit, tak jsme šli ke mně do pokoje "copak kotě?" Zeptal se Tom "proč si na něj tak zlej? On ti nic neudělal" řekla jsem vážně "nikdo jinej tě nebude milovat, ty jsi moje chápeš?" Řekl Tom a hladil mě po vlasech "nejsem tvoje" řekla jsem Tomovi "ale jsi" řekl Tom "hele já se fakt nechci hádat, ale ty mě jako miluješ nebo co?" Zeptala jsem se ho "jo" odpověděl Tom "co?!" Řekla jsem zarazene "jo, miluju te" řekl Tom a odešel z mého pokoje a já tam jen tak stala asi 3 minuty a vůbec nechápala co mi teď řekl Tom. Pak jsem šla dolů za klukama a udělala jsem si něco k jídlu a cítila jsem, jak na mě Tom furt kouká. Bylo už 1:55 a já se šla vysprchovat, vyčistit zuby a prevleknout do pyžama.
(Moje pyžamo)Šla jsem dát Georgovi a Gustavovi na gauč peřiny a připravit ke mně do pokoje matraci pro Billa a Tom bude spát se mnou na posteli. Všichni si šli už lehnout, pustili jsme si nějaký seriál a Bill hned usnul a já jsem byla v takovém polospanku "miluju tě" řekl Tom a asi si myslel, že spím a já se zarazila a radši jsem usnula.
Ráno jsem se vzbudila a Bill už v mém pokoji nebyl, ale Tom ještě spal. Já chtěla vylézt z postele, ale Tom mě zatahnul zpátky "ještě nechoď" řekl Tom a zívnul "dobře" odpověděl jsem a lehla si zpátky do postele a Tom se ke mně pritulil "můžu se tě na něco zeptat?" Řekla jsem Tomovi "jasne" řekl Tom a otočil se na mě "jak to máš teď s holkama a chtěl bys vztah?" Zeptala jsem se ho a podívala jsem se mu do očí "no tak momentálně žádnou holku nemám a vztah bych asi nechtěl, mně to vyhovuje mít holky na jednu noc" odpověděl a pousmál se a já jsem úplně ztuhla a nic jsem neřekla, teď aspoň vím, že s ním rozhodně nechci nic mít, tak jsem se zvedla z postele a odešla a slyšela Toma jak říká "Nelly!" A já jsem ho ignorovala a šla jsem k Billovi a cestou k němu jsem se rozbrečela "co se stalo Nelly?" Zeptal se mě Bill a hned mě šel obejmout "on mě nemiluje" řekla jsem Billovi ubrecene a šla ho taky hned obejmout "co?" Řekl zarazene Bill a v tom zatím prisel Tom "co se děje?" Zeptal se Tom a já jsem rychle běžela do koupelny, kde jsem se zamkla.
Pohled Toma:
Přišel jsem dolů, kde jsem viděl Nelly brečet "co se děje?" Zeptal jsem se a Nelly se na mě podívala a hned běžela do koupelny, kde se zamkla "co ji je?" Zeptal jsem se Billa "co jsi ji řekl?" Zeptal se naštvaně Bill "no že vztah nechci a že mi vyhovuje mít holky na jednu noc" řekl jsem "Tome víš že ona tě miluje?" Zeptal se Bill a já úplně ztuhnul "cože?" Zeptal jsem se zmateně "jo, ona tě miluje jenom chce jít na to pomalu, ne jako ty tvoje devky" řekl Bill "aha, to jsem nevěděl" řekl jsem potichu a šel jsem směrem ke koupelně, kde se zamkla Nelly a začal jsem klepat "Nell otevři, nech si to vysvetlit" řekl jsem jí "nech mě bejt, já to moc dobře pochopila z toho co jsi řekl" odpověděla mi ubrecene "ne nepochopila, tak si pojď jenom promluvit" řekl jsem a slyšel jsem, jak se odemkli dveře....Další díl! Je trochu kratší, ale doufám že není až moc nudný. Budu se snažit to dělat co nejzajímavější. Doufám, že se vám líbí!🥰
-Juli<3
ČTEŠ
Love with a guitarist || Tom Kaulitz
RomantikNemohla jsem si ani představit, že bych s ním mohla chodit, ale tohle jsem fakt nečekala...