Pořád pohled Toma:
Slyšel jsem odemknout dveře, tak jsem vešel dovnitř a zamkl za sebou a sedl jsem si k Nelly "nejdřív mi řekni proč brečíš" řekl jsem a ona se na mě koukla "proč myslíš?" Řekla a já jsem to nevydržel se na ni koukat, tak jsem ji políbil, myslím si, že jsem se zamiloval a že bych s ní klidně ten vztah zkusil. Chvíli jsme se libali, ale ona se odtahla "nebudu líbat někoho, s kým vím že nebudu chodit" řekla Nelly "jak to můžeš vědět?" Zeptal jsem se "tak podle toho co jsi mi rekl, tak vztah nechceš a jses devkař" řekla a já jsem měl slzy v očích "já vím, těm holkám to ubližuje, ale ty nevíš co se mi stalo a proto nechci mít vztah" řekl jsem "a co se ti stalo?" Nelly se zeptala a koukala mi do očí, je tak nádherná "měl jsem holku, s kterou jsem chodil asi dva roky a pak jsem zjistil, že to byla jenom sázka a že mě podvadela, tak mě to prostě poznamenalo a teď nechci mít vztah, protože se bojím, že se to stane zase" řekl jsem a už jsem cítil, že ty slzy v mých očích chtějí ven, pak mi pár slz steklo a Nelly mi je setrela, má tak jemné ruce "to mi je líto, ale musíš se posunout dál, kdybys měl nějakou přítelkyni, která tě bude fakt milovat, tak uvidíš že to bude dobrý a se vším ti pomůže, musíš zkoušet nové veci" řekla mi a já ji obejmul "asi bych to měl zkusit" řekl jsem
Konec pohledu Toma.Pohled Nelly:
Popovídali jsme si o tom s Tomem, ale furt jsem z toho taková přešlá, popravdě se už ani do té Paříže netěším, ale budu se bavit hlavně s Billem a doufám, že to bude v pohodě. Já ani nevím proč jsem dělala takové scény, ale já k němu asi něco cítím a ublizilo mi když on nechce vztah, já myslela že ho právě chce když mě furt líbá, objímá, říká mi přezdívkama a dokonce mi říká i že mě miluje?! Tak jsem myslela, že bysme to mohli zkusit, ale teď už se mi nechce. Musím si už někoho najít abych nebyla tak sama. No nic musím se dát trochu do kupy. Šla jsem si vyčistit zuby, rozcesat vlasy a prevleknout...Pak jsem šla dolů za klukama si udělat něco k jídlu a udělala jsem si krupicovou kaši. Když jsem to dojedla, tak jsem šla dát všechno nádobí do myčky a zapla ji "kluci já se jdu projít" řekla jsem "kam jdeš?" Zeptal se Tom "nevím, prostě se jdu projít" řekla jsem a když jsem se na něj podívala, tak jsem si na to všechno zase vzpomenula a měla jsem slzy v očích a asi si toho Tom všiml "jdu s tebou" řekl Tom a šli jsme a hned před barákem mě obejmul, ale já se odtahla "copak zlato?" Zeptal se Tom "nerikej mi tak" řekla jsem "co se děje?" Zeptal se Tom a chytil mě za ruce "nic, jenom mi je trochu blbe" řekla jsem a vytáhla jsem svoje ruce z jeho rukou a šla a Tom šel zamnou "promiň, ja vim ze ti je na nic z toho co jsem rekl, ale nemůžeme začít od začátku jako kámoši?" Zeptal se Tom "já nevím" řekla jsem "tak si to promysli" řekl Tom "je mi blbě jdu si lehnout" řekla jsem, ale teď mi bylo fakt blbě "jsi v pohodě?" Zeptal se Tom "jo, to bude dobry"
řekla jsem a hned jsem běžela do koupelny, kde jsem zvracela, asi mi nesedlo nejake jídlo "chceš udělat čaj nebo tak?" Přišel ke mně Tom a Zeptal se. "Jo to bys byl hodnej" odpověděla jsem a Tom kývl a odešel. Pak jsem si šla lehnout a pak přišel Tom s čajem a šel si lehnout ke mně a pritulil se "je ti líp?" Zeptal se Tom "jo už je to lepší" odpověděla jsem mu a hodně jsem se k němu pritulila a lehla jsem mu na hruď "těšíš se na dovču?" Zeptal se Tom "jo" odpověděla jsem mu a úplně ve mně hrklo, protože vlastně budu mít na dovolené narozky "co se děje?" Zeptal se Tom, protože si toho všiml "nic jenom, že mám desátého narozeniny" odpověděla jsem "jako fakt?! Tak to tam oslavíme!" Řekl Tom s velkým úsměvem "jo to budou nejlepší narozky si myslim" řekla jsem a úsměv mu oplatila, pak jsme si jenom různě povividali a Tom je fakt fajn kluk, když ho víc poznáte. Potom jsem usnula. Po nějaké době jsem se vzbudila a zjistila jsem, že jsem celou domů ležela na Tomovo hrudi a on byl celou dobu vzhůru. Když jsem to zjistila, tak jsem hned vyletěla z postele "co je?" Zeptal se Tom a zasmál se "promiň, že jsem na tobě celou dobu ležela, mohl jsi mě vzbudit" řekla jsem, ale jak jsem rychle vstala, tak se mi zase zamotala hlava, tak jsem si zpátky sedla na postel "mně se to líbilo, jsi v pohodě?" Řekl Tom "jo jsem, jenom jak jsem rychle vstala, tak se mi zamotala hlava, ale už je mi dobře asi jsem jenom něco špatného snědla" odpověděla jsem "tak to je dobře, pojď ke mně" řekl Tom s úsměvem a chtěl mě obejmout a já ho obejmula, takhle jsme byli asi 3 minuty "za chvíli přijdu" řekl Tom a odešel "dobre" řekla jsem. Po nějaké době přišel Tom a měl v ruce Coca colu a sushi "to je pro tebe" řekl Tom a podal mi to "dekuju moc" řekla jsem a začala jsem jíst a nabídla jsem Tomovi. Chvíli jsme si povídali a pak přišel Bill, že musí kluci odjet dřív, protože mají nějakou práci "a kdy pojedeme?" Zeptal se Tom "zítra ráno, Nelly mi už asi půjdeme, ráno asi v 9 se přijdeme rozloučit, potom ti zavolám a domluvíme se v kolik máme pro tebe přijet, jak pojedeme do té Paříže, tak zatím ahoj" řekl Bill a já kývla a rozloučila jsem se s nim "tak já už taky půjdu, ahoj princezno" rekl Tom a dal mi pusu do vlasů a odešel "ahoj" odpověděla jsem....
Další díl je na světě! Myslím si, že už je nějaká ta chemie mezi Tomem a Nelly. Co na to říkáte? Dekuju moc za veškerou podporu!💟 (vůbec nevím, jak pojmenovat tenhle díl, takže ten název nic moc😭)
-Juli<3
ČTEŠ
Love with a guitarist || Tom Kaulitz
RomanceNemohla jsem si ani představit, že bych s ním mohla chodit, ale tohle jsem fakt nečekala...