Už jsme byli před hotelem, kromě George "kde je zase Georg?" Zeptal se Bill "já nevim" řekl Gustav "už jdu" zařval na nás z dálky Georg a běžel k nám. "Tak můžeme jet?" Zeptal se Gustav "muzeme" odpověděl Bill a všichni jsme kývli a šli jsme do autobusu a vyjeli jsme. Cestou jsme si povídali a moc, ale že fakt moc jsme se nasmáli. Georg dělal striptýz a Tom zpíval atd.. řidič nám oznámil, že za pět minut jsme tam. "Půjdeme na tu vystřelovací kouli?" Zeptala jsem se Toma
(Takhle vypadá⬇️)"noo tak to teda určitě ne" odpověděl Tom "ale notaak Tome" řekla jsem a udělala na něj psí oči "na tohle s tebou určitě nepůjdu, ale klidně půjdu na extreme" řekl Tom
(Takhle vypadá⬇️)"Tak joo" řekla jsem šťastně. Už jsme vystupovali z autobusu a Bill s Gustavem a Georgem někam hned utekli, ale my jsme si šli hezky pomalu. "Omg tady je Tom Kaulitz!" Zarvala nějaká fanynka anglicky a hned k nám běžela, tak jsem je vyfotila. Pak jsme si šli koupit mojito s alkoholem a zase nikdo neřešil, že nám není 18. Vypili jsme ho a šli jsme na různé rychle atrakce, pak jsme šli na velké ruské kolo "tyvole to je hustý" řekl Tom a podíval se na mě, ale já na něj už dávno koukala "jo je" odpověděla jsem, pak jsme se začali líbat. Pak jsme přestali a udělali jsme si nějaké fotky. Už jsme vylezli z ruského kola a šli jsme si koupit aperol. Pak jsme se rozhodli že půjdeme do takové té krabice, kde je to 4D kino.
(Takhle vypadá⬇️)Když jsme vešli do té krabice (😭), tak tam nikdo nebyl. Chvíli jsme čekali a nakonec jsme tam byli jenom my dva a Tom toho zamozrejmě využil a hned mě začal líbat na krku a sahal mi na stehna a ze stehen mi sahal trochu víš. Já jsem začala spolupracovat a taky jsem ho začala líbat. Potom se už otevřely ty dveře a my jsme šli pryč. Rozhodli jsme se, že půjdeme teda na ten extreme. Tom celou dobu křičel jak nějaká pětiletá holčička a držel mě pevně za ruku. Já jsem celou dobu řvala ať dají prodlouženou jízdu, ale nedali ji. Potom jsme si museli na chvíli jít sednout, protože Tomovi bylo blbě. Já jsem mu šla koupit colu. Pak když ji vypil, tak už mu bylo líp a šli jsme ještě na poslední atrakci a to byl řetízák, který jde do vzduchu.
(Takhle vypada⬇️)Ale ještě před tím, než jsme tam šli, tak jsme potkali Billa s nějakou holkou a bylo vidět, že se k sobě celkem mají.
(Takhle vypada⬇️)Tak jsme šli k nim "čau Bille" řekla jsem "jee ahoj" řekl Bill "čau" řekl Tom "ahoj já se jmenuju Adéla" řekla ta neznámá holka "ahoj, těší mě, ja jsem Nelly" řekla jsem a usmála se na ni "cus já jsem Tom, ale mě určitě znáš" řekl egoisticky, ale než stačila Adéla něco říct, tak mě tom zatáhl za ruku na ten řetízák. Už jsme tam seděli. "Ty tu Áďu znáš?" Zeptala jsem se zvědavě Toma "ne" odpověděl Tom "myslíš, že se s ní Bill baví už dýl?" Zeptala jsem se "nevím, je to možný" odpověděl Tom. Pak už jsme se začali točit a letěli jsme do vzduchu "hustyy" řekla jsem a koukala jsem se kolem sebe "jo, to je husty" řekl Tom. Pak už jsme se rozhlizeli a povídali jsme si. Už jsme šli pryč z řetízáku a šli jsme zpět k Billovi a té Adéle "Áďo my už asi za chvíli půjdeme, tak pak si napíšeme jo?" Řekl Bill Adéle "jojo jasně, tak zatím ahoj" řekla Áďa a usmála se na nás všechny "ahoj" odpověděla jsem, ale Tom neodpověděl, protože byl kousek za námi, tak jsem za ním šla "copak Tome?" Zeptala jsem se ho "nic, jenom mi ta Adéla není moc sympaticka" řekl Tom "aha, tak si o tom promluvime v autobuse jo?" Zeptala jsem se ho "asi ani nemusíme" odpověděl Tom "dobře, hele je to na tobě zlato" řekla jsem "miluju tě Nell" najednou řekl Tom a já se na něj podívala "já tebe taky Tommy" řekla jsem. Tom mě chytil za tváře a začal mě líbat a já jeho taky "hrdličky už pojďte!" Zakřičel na nás Bill "jo už jdeme" zařval na něj Tom. Už jsme šli a cestou jsme si nakoupili hodně cukrové vaty a sladkého popcornu.
Už nastupujeme do autobusu a jeli jsme tim soukromým autobusem, kterým jsme jeli i před tím sem. Já s Tomem jsme šli do zadní části autobusu, kde jsou postele. Lehli jsme si a začali jsme se vášnivé líbat a Tom mě začal pomalu vslékat a pak začal vslékat i sebe. Začal mě líbat na krku, na břichu a pak na stehna. Potom si dal kondom a zase jsme se spolu vyspali. V půlce toho se najednou otevřely dveře a byl tam Bill a s někým volal přes kameru a ukazoval mu jak vypadá náš autobus, takže jsme tam byli vidět "kurva ty debile, co děláš?!" Zakřičel Tom na Billa "jezis pardon, já myslel, že jste v koupelně" řekl Bill a odhodil mobil. Já se hned zakryla peřinou a Tom se šel ke mě taky schovat a sahal mi na stehno a pak šel víš a víš, ale stále tady byl Bill "vy už spolu spíte?!" Zeptal se vyplasene Bill "jo vadí?" Zeptal se Tom "ne, mě to vlastně ani neprekvapuje" řekl Bill a všichni jsme se zasmáli "a s kým jsi vůbec volal?" Zeptala jsem se "s tou Adélkou" řekl Bill "aha a vy spolu chodíte?" Zeptala sem se "hele já ti na to odpovím jindy až nebudete nahý, zatím si tady dodelejte to v čem jste skončily a pak si popovídáme" řekl Bill "jo jasně, tak už běž" řekl naštvaně Tom "no jo jenom si ještě vezmu mobil" řekl Bill a vzal si mobil a odešel "tak co? Dokončíme to?" Zeptal se Tom "ano" odpověděla jsem a začali jsme. Potom když jsme skončili, tak jsme se oblékli a šli jsme do predni části autobusu, chvíli jsme seděli a pak už jsme byli u hotelu...
Ahooj! Další díl je na sveteee. Vůbec nevím jak mám psát ty sexualní scénky, takže pokud to bude divně napsaný, tak se omlouvám. Užijte si čtení!!💋
-Juli<3
ČTEŠ
Love with a guitarist || Tom Kaulitz
RomanceNemohla jsem si ani představit, že bych s ním mohla chodit, ale tohle jsem fakt nečekala...