Ráno jsme se vzbudila vedle Toma, který ležel a byl na mobilu "dobré ráno lásko" řekl mi Tom a dál koukal do mobilu "dobre rano" odpověděla jsem mu a podívala se na mobil kolik je a bylo 6:05 a všimla jsem si, že mi včera psala mamka, toho jsem si včera nevšimla, jak jsem měla vyple zvonění.
M: ahoj Nelly, všechno nejlepší, hodně štěstí a zdraví miluju tě zlato!♡
N: dekuju moc mami, promiň že jsem neodepisovala, byla jsem v kině a pak jsem si nezapla zvonění
M: v pohodě Nelly, jen si užívej
N: tak jo tak zatím ahoj
M: ahojPak jsem si položila mobil na noční stůl a zvedla jsem se z postele "jdu se prevleknout, takže jestli budeš chtít jít do koupelny, tak zatukej" oznámila jsem Tomovi s uchechtnutím "neboj" Tom mi odpověděl a podival se na mě tím jeho pohledem a já jsem odešla do koupelny, já bych se zamykala, ale nejde to. Nejdřív jsem se prevlekla, pak jsem si vycistila zuby, ucesla vlasy, udělala jsem si skincare a pak jsem se navonila novou voňavkou, kterou jsem včera dostala k narozeninám.
(Můj fit)
Pak jsem vyšla z koupelny "jdu se vysprchovat" oznámil mi Tom "dobře" odpověděla jsem mu, pak jsem si šla sednout na postel a byla jsem na mobilu a čekala na Toma aby jsme mohli jít na snídani. Tom přišel a dneska mu to obzvlášť slušelo, nemohla jsem na něj přestat koukat "já vím, že jsem hezkej, ale už mám celkem hlad, nepůjdeme na snídani?" Zeptal se Tom a já jsem na něj přestala zírat "ježiš promiň, ale dnes ti to fakt sluší" řekla jsem a zvedla se z postele "já vím" řekl egoisticky Tom já se jenom uchechtla a sli jsme na snídani, bylo 7:11 a trochu tam po včerejšku zůstal bordel, trochu jsme tam s Tomem pouklidili. Pak jsme si šli udělat vaječnou omeletu a s Tomem to byla hrozná sranda, furt mě lechtal "divím se, že Gustav není ještě vzhůru" řekl Tom a dal si sousto do pusy. Když jsme dojedli, tak jsme šli zpátky do pokoje a já si lehla na postel a pustila jsem nějaký seriál, Tom byl chvíli na telefonu, ale pak se se mnou začal dívat "nepůjdeme se projít k Eiffelovce?" Zeptal se Tom "jo, budu rada" odpověděla jsem "tak můžeme vyrazit?" Zeptal se "jo" odpověděla jsem. Cestou jsme se stavili u Billa v pokoji, Bill byl už vzhůru, tak jsme mu řekli, že se jdeme projít.
Bylo 8:30 a my jsme vyšli z hotelu. Cestou jsme se stavili v obchodě a samozřejmě jsme si koupili colu. Šli jsme už asi hodinu "můžeme si sednou? Mě bolej nohy" zakňučel Tom "ježiš ty taky nic nevydržíš" řekla jsem a oba jsme se začali smát "tak tamhle je lavička" řekla jsem a ukázala na lavičku prstem. Šli jsme si sednout a Tom se přes celou lavičku roztáhnul "ty jsi ale chudinka" řekla jsem s uchechtnutím "já vím, musíš mi dát pusu a bude mi dobre" zakňučel Tom "no jo, tak já ti tu pusu dám, když ji tak hrozne chceš" řekla jsem mu a priblizovali jsme se k sobě, když jsme už byli u sebe, tak jsem uhla "svine" řekl Tom a zasmál se "že se nestydíš, takhle nadávat holce" řekla jsem ironicky a taky jsem se zasmála. Potom jsme si chvíli povídali "půjdeme už?" Zeptala jsem se ho "jo" řekl Tom, tak jsme šli. Šli jsme vedle sebe a furt jsme do sebe drkali jako malé děti, pak jsme toho nechali a Tom se furt dotýkal mé ruky až jsme se nakonec za ty ruce chytili "je to v pohodě?" Zeptal se Tom s vážným výrazem "jo je" řekla jsem stydlive.
Už jsme došli k Eiffelovce a řekli jsme nějakému staršímu pánovi, ať nás vyfotí. Ta fotka je tak dokonalá, hlavně Tom. Pak jsem Tomovi udělala pár fotek a Tom mně. Pak jsme si koupili bubble tea a šli jsme nazpátek. Cestou jsme narazili na nějakou cukrárnu, tak jsme si koupili zmrzku a Tomovi chutnala víc ta moje, takže mi ji furt bral. Bylo 13:05 takže jsme prošli přesně na oběd "cau kluci" řekl Tom "cau hrdličky" řekl Georg "cus" řekl Gustav "ahooj" řekl Bill "ahoj" řekla jsem a šla jsem si sednout ke stolu, když jsme jedli, tak mi Tom sahal jeho nohou na moji nohu a furt se na mě usmíval a já na něho. Dnes jsem vůbec neměla hlad, takže jsem skoro nic nesnědla "dnes jdeme zase do klubu" řekl Georg "hele promiňte, ale já asi dnes nepůjdu jsem hrozně unavená" řekla jsem a podívala jsem se do země "v pohodě" rekl Bill. Pak jsme šli zpátky do pokojů. Potom jsme se zase koukali na filmy a tentokrát k nám přišli i kluci.
Bylo 15:44 a my jsme se rozhodli, že se zase půjdeme někam projít. Tak jsme šli. Georg a Gustav šli někam na Starbucks a já s Billem jsme šli na nehty a Tom šel s nama a pomohl mi vybrat barvu. Nehty nám dělali asi hodinu a už je máme hotový.
(Moje nehty)(Billovo nehty)
Oba jsme byli moc spokojený. Pak jsme šli za Georgem a Gustavem a taky jsme si koupili Starbucks.
Bylo už 18:22 a šli jsme do hotelu. Všichni kromě mě se začali připravovat do klubu. Bylo 19:40 a kluci vyšli. Já jsem se šla koukat na nějaký film a psala jsem si s mamkou a najednou se otevřely dveře od pokoje a byl tam....
Další díl! Kdo si myslíte, že přijde k Nelly do pokoje? Hádejte v komentářích!♥️
-Juli<3
ČTEŠ
Love with a guitarist || Tom Kaulitz
RomanceNemohla jsem si ani představit, že bych s ním mohla chodit, ale tohle jsem fakt nečekala...