Georg otevřel dveře "nazdáár kluci" řekl Georg "zdaar" řekl Bill "cau" rek Gustav "kde je Tom" zeptal se Georg "prej šel do krámu, ale určitě šel zase za nějakou jeho kurwičkou" řekl Bill "taky si myslím" přidal Gustav "tohle je moje sousedka a zároveň nejlepší kámoška Nelly" řekl Georg "ahooj" řekla jsem a obejmula jsem se s nima "jsem rád, že jsem tě konečně poznal" řekl Bill "já taky" řekla jsem a usmála se na něj a on mi úsměv oplatil.
Potom jsme si povídali a já jsem hodně poznala kluky a jsou hrozně super.
Najednou se otevřely dveře a Bill řekl "hele kdo konečně přišel" a samozřejmě to byl Tom se třemi velkýma taškama plnýma chlastu. Vstala jsem z gauče a řekla jsem "ahoj Tome, já jsem Nelly, sousedka George" a Tom řekl "čau, kde je záchod?" Georg mu vzal ty tašky a řekl "Nelly ti zo ukáže" a mrknul na mě jedním okem a já kroutila očima. Tak jsem šla a Tom šel zamnou a furt jsem měla takový pocit, že na mě kouká "tady to je" řekla jsem "jo, dik" řekl "a zpátky už víš kudy ne?" Zeptala jsem se ho a už chtěla jít nazpátek za klukama "ne, počkej na me" řekl mi a chytil mě za ruku a zatáhl zpátky a na to jsem mu radši nic neřekla a čekala. "Můžeme jít" řekl mi Tom a šli jsme zpátky ke klukům "máš hezké oci" řekl mi Tom "dekuju, no ty taky" řekla jsem a dala si pramen vlasů za ucho.
Tomův pohled:
Šli jsme zpátky a mě se hrozně líbí její styl, no vlastně ho má stejnej jak já a já mám nejlepší styl.Pak jsme přišli za klukama a.....
Další díl je na světě, doufám, že se vám to zatím líbí. Budu ráda za komentáře a za hlasy. Pokračování bude příště!💖
-Juli
ČTEŠ
Love with a guitarist || Tom Kaulitz
RomanceNemohla jsem si ani představit, že bych s ním mohla chodit, ale tohle jsem fakt nečekala...