Anyummal körübelül egy hete költöztünk el mivel úgy döntötünk már nincs maradásunk az előző helyen én elégé megvoltam vele elégedve mert tetszet a hely de bevallom kicsit homvágyam volt ezt nem mondtam el anyunak.Apum az előző városban él ami melletünk van.
Éppen pakoltam de megszakítottam mert anyum szolt hogy mennyek le *lementem és odamentem hozzá*
-Igenn?kérdeztem
-Van egy kis elmondani valom.mondta
Én bennem majd megfagyott a vér
-I-igen?mondtam akadozott hangal
-Holnap jönni fog a nevelőapud és álitólag van két fia is.
-jajo mondtam tök nyugottan.majd mikor megfordultam elkezdtem könnyezni és felmentem a szobámba majd bezártam az ajtót és megfoktam egy jó éles ollót és hopp egy vágas.
Majd megkerestem az öngyújtott és levettem a nadrágom es megégetem magam
|Time skip|
Holnap van és jönnek nevelő apumék.
Elkészülödtem és lementem mert ordibált anyum hogy mennyek.
Majd csengetek mielőtt anyum kinyitotta az ajtot aszt mondta szigoru hangal.
-Normálisan viselked!parancsolt nekem.
Kinyitotta az ajtot és bejőtt a nevelő apum és két fiú.
Nyujtotta az egyik fiú a kezét.
-Tom!Tom Kaulitz.
Valahogy nagyon ismerős volt ez a név de nem értettem honnan.Maja!Maja Skot!-mondtam megszepenve
Majd bunkon felmentem a szobámba és kicsit könyezni kezdtem a szivem majd ki szakadt a helyről.
Majd elővetem az öngyujtot és már éppen vettem volna le a nadrágom.De valaki benyitott már későn vetem észre és ő látta hogy mit csinálok.Igen Tom volt aki ezt látta.
-Ömm MAJA MIT CSINÁLSZ?-kérdezte kicsit idegesen és kicsit orditva.
Majd a falnak nyomott.
-NE MERD BÁNTANI MAGAD VAGY MEGBÁNOD!mondta idegbetegen.
Én nagyon megijedtem de nem hagytam magam.
-Miért is kéne engedelmeskednem neked?kérdeztem felhúzott szemőldőkel.
Majd neki verte a falnak a fejem.
Én a földre estem és szédülni kezdtem.
-vagy ez lesz!tök nyugodtan mondta majd kiment volna de megállt az ajtóba és így szolt.
Hát oké de...