Nem hiszem el hogy megölte

149 3 0
                                    

Reggel újult erővel keltem fel.
Lementem furcsáltam hogy senki nincs fent mert ha Tom nincs fent akkor legalább Bill vagy anya fent szokott lenni.
Majd hallottam hogy valaki kopog de nem olyan türelmesen hanem inkább úgy mint egy idegbeteg.
Mikor ajtót nyitottam egy szőke hajú csaj állt ott egy terhességi tesztel a kezében  könnyei lecsordultak az arcán.
-Bemehetek?kérdezte megszeppenve
Én természetesen beengedtem és adtam neki egy forró teát is.
Majd felrohantam Tom szobájába.
Aki éppen álmok álmát aludta
-Tom!ordítottam rá
-Mivan már bazdmeg?
-Egy csaj lent rád vár elégé ideges volt amikor beengedtem szóval szerintem sies!
Mondtam majd Tom nagynehezen lement és elkezdett ordibálni a csajjal én éppen hallgatozttam és láttam a történteket.
Trixi P.O.V
Ma reggel fájó hasal keltem  majd kirohantam a wc-hez és hányni kezdtem.
Probáltam meggyőzni magam hogy semmi baj de legbelül éreztem hogy valami baj van.
Gyorsan kerestem egy terheségi tesztet és amikor megláttam majd meghaltam a teszt pozítív lett.Nem is az volt a baj hogy terhes vagyok hanem az hogy az apja egy szihópata.De elkel mondanom az apjának.
Majd elmentem Tom új lakásához és bekopogtam és egy kis ribanc nyitott ajtót közöltem vele hogy Tommal szeretnék beszélni majd beengedet adott egy teát amig felment Tomhoz az emeletre és lehozta a férfit
Elmondtam neki hogy mi van de ő nagyon ideges lett és a falnak nyomott
Majd elővett egy pisztolyt és a fejemhez szegezte.
MAJA P.O.V
Bumm elsült a pisztoly és a csaj a földreeset az volt a furcsa hogy anyuék nem keltek fel de akkor esett le hogy anyuék már hatkor elmentek dolgozni.
Majd én sirni kezdtem és összeestem talán az akibe kicsit beleszeretem megölt egy embert?
-Vagy mert már kicsit megkedveltem?
Majd amikor Tom észrevette hogy láttam az egészet csak nézett rám búnkon.
Én lassan felsétáltam majd beleütköztem Billbe aki észrevette hogy valami nem oké.

A testvérem a szerelmem||Tom kaulitz||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora