Amikor beléptem Tom szobájába elkezdtem remegni és félni.
Majd leültem az ágy szélére annyira remegtem hogy már nem bírtam mozogni.
-Miért viselkedsz ilyen furán Maja?kérdezte kicsit félve.
Nem mertem neki elmondani hogy mit álmodtam mert mivan ha túl nyálas és cringe lennék.
-Én nem is viselkedem furcsán csak.nem birtam tovább mondani mert valaki hívta Tomot Billék voltak azok Tom természetesen felvette.Leült a székébe majd elkeztek játszani egy számitógépes játékkal majd én beleültem az ölébe igen elég merész döntés mad hátatt forditottam a monitornak és megöleltem Tomot.Majd Billék kamerát kapcsaltak és mivel Tom béna jó na néha béna. Ezért bekapcsolta a kamerát.
-TOM AZ OTT MAJA?kérdezte Bill kicsit ordibálva.
Majd Tom gyors kikapcsolta a kamerát én pedig visszamentem a szabámba.
Majd annyit hallottam hogy a Kaulitz ikrek veszekednek.
-JAJ NE BISZTOS ÉN VAGYOK A BAJ.gondoltam amikor egy könnycsepp lecsordult az arcomra.Majd amikor már kezdtem megnyugodni akkor hallotam az ordibálását a fiuknak igazán.
-AZ OTT KURVÁRA NEM MAJA VOLT ÉS HA MAJA IS LETT VOLNA NEM SZÁMITANA !!hallotam Tom hangját.
-MÁR BOCSÁS MEG DE MAJA KURVÁRA NEM EGY KURVA?mondta Bill gúnyosan.
-DE AZ EGY KURVA AKI MINDENKIT MEGBASZNA!
Majd amikor eszt meghallottam összeestem még hallotam hogy Bill azt -MAJÁT NE MERD,MEGBÁNTANI,KIHASZNÁLNI,VAGY HOZZÁÉRNI SŐT NE MERD MEGVERNI NE LEGYEN ÚGYAN AZ MINT TRIXIVEL !!!mondta Bill nagyon nagyon idegesen.
-TUDOM MEGFOGADTAM HOGY NEM VERLEK MEG DE ILYENKOR LEGSZIVESEBBEN A FÖLDRE KERÍTENÉLEK.
A szívem darabokra esett Tom mondatátol és elkeztem sírni konkrétan zokogtam.Amikor valaki kopogott.
-Hagyj békén!órditottam bár nem tudtam ki kopog.
Bill benyitott bár kicsit sem számítottam rá egy kicsit sem mert Tomra számítottam.
Amikor Bill meglátta hogy valaki nincs rendben odaszaladt hozzám és kérdezgetni kezdett.
-KI VOLT AZ?
-MI A BAJ?
-MAJAAA?
-NE SIRJ!
-ÚGYE NEM TOM VOLT AZ?
-UGYE NEM VERT MEG?
MAJAAA.
Én nem szóltam semmit és csak megöleltem.
-Bill egy kicsit egyedül hagysz?mondtam neki szipogva.
-Jolvan de ne csinálj semmi hülyeséget,és ha bármi van nyugodtan gyere át hozzám.mondta majd egy puszit nyomot a homlokomra és kiment.
Párszor ránéztem a pengére de nem tettem semmi hülyeséget de egyszer csak megtörtem és megtettem.Elvetem a pengét az asztalról és elkezdtem vagdosni magam evvel nem is lett volna semmi baj ha nem szúrtam volna be olyan mélyre hogy elkezdet vérezni az egész kezem és csupa vér voltam.
Párszor kétségbeeseten kiabáltam Bill nevét dehát ő nem hallotta így Tomnak keztem már sírva ordibálni.
Majd végre nagynehezen betoppant Tom is a szobába.
Már kezdtem ájuldozni amikor Tom odajött elátta a sebem.
-MAJA MITCSINÁLTÁL MÁR MEGINT!!ordíbálta Tom a seb eláttása közben.
Majd adott egy pofont az arcomra.
Én ezt nem nagyon nem hallottam de a pofont azt éreztem.
Majd lefektetett az ágyra hogy kicsit pihenjek és ő közben ott ült az ágy szélén.
Majd már egy kicsit pihentem felkeltem és láttam hogy ott ül az ágyon.
-Te itt?kérdeztem
-Igen.majd egy pervez mosolyt engedet el érezte hogy mit akkar láttam a szemein ahogy csillogot hogy engem akkar de én nem hagyom magam.
Majd egy mozdulattal befeküdt melém egy szó nélkül.
-ömm?néztem rá furcsán
És kicsit fenyegetve éreztem magam.
Majd éreztem hogy a fenekemre teszi a kezét.
Én csak probáltam nem kiakadni de nem birtam erősen megkörültem a torkom majd mivel Tom nem vette az adást ezért az ágy másikfelére majd nagynehezen elaludtam.Reggel nehezen keltem Tom már nem volt melletem majd lementem.
Bár a tegnapi sebhelyek nagyon látszódtak de én nem törődtem vele.Bilinek még azóta sem beszéltem erről,nagyon féltem hogy kiakad.
Majd levánszorgtam nagynehezen a lépcsőn.
Majd nagy meglepetésemre a fiuk csináltak reggelit.-Ti itt lent?kérdeztem furcsálva.
-Igen.mondták egyszere.
Meg reggeliztünk én nagyon nem ettem hisz nem kívántam semmit.ezt persze szóvá kellett tenni.
-Maja ugye nem a tegnapi miatt nem eszel?-kérdezte kicsit idegesen.
Én csak néztem rá mérgesen mire Bill megszólalt.-Ömm maja mi történt tegnap?kérdezte félve
Én csak az nyögtem ki idegeségembe.
-Tudtad volna ha hallottad volna hogy órdibálok neked!
Majd mikor ez a mondat elhagyta a szám kimentem a teraszra cigizni.De amikor végeztem volna hallottam hogy anyáék megjöttek.Ezért gyors elnyomtam a cigim és rohantam befújni magam parfümmel.Majd miután végeztem minden ilyesmivel lementem.
Majd lementem anyáékhoz és mentem a napaliba tévét nézni,majd már legalább két órája néztem amikor az óra 23:15-öt mutattot elaludtam.
Majd arra keltem fel hogy Tom visz a karjában én persze nem amit furcsáltam.
Majd Tom bevitt a szobámba és lefektetett majd leült az ágy szélére.
-Nem szeretlek mert érzelmeket váltasz ki belőlem.mondta majd megfogta a combom amitől elpirultam.
Majd a gondolataim miatt csak forgolódtam és nem bírtam elaludni.
De olyan 1:30-ra sikerült elaludnom.