A barátságunk

179 6 0
                                    

-Hátt de... anyud szolt hogy menj le.
-Oke lemegyek.forgatam meg a szemem majd lementem.
Leültem a kanapéra tv-zni majd oda jött anyu
-Elmegyunk egy két napra addig a fiúk a fönökök.
-De miért pont ők?miért nem én?
-Mert ők idősebek és felelöség tudoak nem úgy mint te és nem hisztiznek nem beszélnek vissza!
Majd elment anyum és hallottam hogy elmentek amikor hallottam hogy valaki csenget éppen mentem volna kinyitni amikor Tom kinyitota az ajtot és egy lány jött be nem láttam az arcát a lánynak majd bementek a napaliba és elkezdtek beazélgetni én természetesen utánuk mentem hogy örüljenek én vagy 10 percig néztem a csajt majd leeset ki ő épen szolt volna valamit be nekem tom mikor megszolaltam.
-Sarah!montam neki mint aki mindenap látja.
Sarah rám nézet majd felált és megölelt
-Maja annyira hiányoztál!
-Te is nekem Sarah.
Látszott Tomon hogy haragszik rám sőt azt is láttam hogy ökölbe szorítja a kezét.
|Time skip|
Sarah már elment 20:00kor én pedig felmentem zénéthallgatni de Tom megszakitotta bejött a szobámba és megbökte a válam én annyira megijedtem hogy véletlen megötötem.
-Mi a faszt keresel itt?megilyedtem
-Te miota tudsz ekkorát ütni?kérdezte gunyosan nevetve.
-Na mit keresel itt?
-Miért szoltál Sarahoz?kérdezte dühösen
-Mert egy régen látott barátom mondjuk azért és amúgyis nem szabad hozászolni mivan ő lett volna a másik barátnőd akit 1óra alatt dobsz vagy mi?
Közelebb hajolt és a fülembe sugta.
-Igen talán az lett volna és neked ahhoz semmi közzöd.
Ekkor ott hagytam lementem a napaliba nézni valmi horrort szeretem volna mert az a kedvencem és persze természetesen Tom is odajött leültmelém a kanapéra néztem a filmet és csak néha figyeltem Tomra de ő egész idáig engem nézett majd azt vettem észre hogy a combomon van a keze eltereltem rola a figyelmem.
Majd beljebb csúszott.
-TOM!mondtam neki idegesen.
-Mivan tudom hogy tetszik.nézett rám perverzen
Majd én menfogtam a kézét és átt raktam áz ő combjára.Majd amikor vége lett a filmnek elmentem fürödni majd meg probáltam aludni de nem tudtam ezért lementem a konyhába majd mivel 2:00volt ugygondoltam szivok egy cigit és iszok valami alkoholt hátha jobban leszek.Felültem a konyhapultra és kicsit inni keztem majd éppen szivni keztem volna a cigim mikor Tom toppant be a konyhába olyan halkan mint egy szelem.
-Maja mi a szart csinálsz?
-Hát iszok meg szivok
Azért valotam be mert már kicsit hatásos volt az alkohol
Éppen irt az anyum amikor megnéztem eldobtam a vodkás üveget
Az üzenet:
Szia kislányom!hátvégén majd a 14.szülinapodra apud és az anyja vagyis a mamád is jönni fognak a bulira.
Tudni kell hogy a mamám utál engem és az anyámat és nem egyszer bántott érzelmileg
Majd persze Bill is lejött
-Mitörtént?kérdezte álmosan
-Maja ideges lett.mondta Tom
Majd Tom kivette a cigit a kezemből és beleszivott.
-Én eszt most elszivom és ne cigiz többet!mondta Tom
-Bisztos hogy nem te ezt nem mondhatod meg nekem!
-De De
-Álmodozzz
Majd Bill felment tovább aludni
Én pedig elvetem az a maradék cigit ami Tom kezében volt
-Na mivel rossz kislány voltál ma velem alszol!
-Majd meglátjuk.mondtam neki kicsit utálkozva.
Majd felsöpörtem az üvegszilánkokat és felmentünk  Tom szobájába éppen feküdtünk volna le gyors mondtam Tomnak hogy:
-De semmi tipi tapi mert átmegyek a szobámba majd mikor aludtunk volna két kezett éreztem a derekamon
-Héééé
-Tudom hogy élvezed.monta
De az az igaz hogy tényleg élveztem de nem esek megint bele ebbe a hibába.
Majd elsikerült aludnunk.

A testvérem a szerelmem||Tom kaulitz||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang