Az álom ami lesokolt

169 7 0
                                    

Reggel felkeltem, majd elmentem fürödni.
Miután végeztem kiléptem majd felvetem egy bugyit és egy trikót is.
Majd mentem volna hajatszárítani amikor betoppant Tom.
Éppen egy turbánban volt a hajam amivel elég rosszul néztem ki.
-Mit csinálsz itt Tom?kérdeztem majd közelebb lépett én pedig hátráltam.De bumm egyszer csak  odaértem a falhoz Tom hevesen megcsókolt és elkezdet tapizni már éppen vette volna le a pólóm amikor valaki velkeltett.
Most komolyan elhitted hogy ez megtörtent?
Tom keltett.
-Bocs hogy felkeltettelek csak nagyon mocorogtál meg valamit nagyon motyogtal.
Erre a mondatra lefagytam.-Mi van ha hallotta?
-Mivan jól vagy?kérdezi kicsit búnkon.
Erre én elpirultam épp ezért lementem a napaliba filmezni.
Mivel úgy hajnali 5 lehetet így nem volt fent senki kivéve én vagyis én azt csak hittem.
Úgy már 10perce néztem a filmet amikor Tom álmosan lejött.
-Hát te?kérdeztem
Mivan mi olyan furcsa?kérdezte bunkon.
-Hát csak te máskor eddig szoktál fent lenni és 13:00ig szoktál aludni.
-Ezt te honan tudod?
-Tudod apud elég szaftos dolgokat szokot mesélni rólad.nevetem fel
Ekkor odajött hozzám éreztem a szúros tekintetében hogy nem békélt meg velem sőt legszivesebben kitudná tépni a tüdőm.
Majd közelebb jött hozzám és megfogta a kezem azt hittep hogy gyengéd lesz de ehelyett durván mégszorította a kezem és azt mondta:
-Ne probálj megalázni ugyse tudsz probálkozni meg kár.
Én ekkor beledöftem a körmeimet a kezébe ekkor elereztette a karom és felordított.
-KURVA!ordítot rám.
Egy kicsit tartottam attól hogy megint megüt vagy erősen megszorít.
Majd csöndben néztük a tévét.
Nem akartam Tomnak sőt senkinek elmesélni az almom mert már éreztem hogy ez a gyerek nem normális.Csak elhatároztam hogy megprobálom kerülni Tomot.Így mikor tévéztünk egy kicsit én gyors ott hagyva Tomot felmentem a szobámba.Próbáltam még egy kicsit aludni de nem ment folyton csak az álomra gondolok.
|Time Skip|
El telt konkrétan az egésznap igazaból semmi nem történt csak kerülted Tomot párszor akart veled beszlni de te ignoráltad.
Majd este 23:00 lehetett amikor Tom bejött nagyon dühösen rámparancsolt hogy menjek be hozzá most.

A testvérem a szerelmem||Tom kaulitz||Where stories live. Discover now