Kicsit félve éreztem magam és magányosnak nem volt ki kiállt volna értem.Bill kihívott minket a napaliba hogy filmezünk én azt mondtam hogy fent maradok mire befejeztem volna a mondandom Tom félbeszakított"szerintem én is itt maradok"mosolygott rám egy perverz mosollyal a szívem a torkomban dobogott.Majd Bill lement és kettesbe hagyott egy idiótával aki erőszakos és simán kinyír akárkit is bűntudat nélkül.Tom a falnak lökött és elkezdte csókolgatni a nyakam én próbáltam ellökni magamtól de ő túl erős volt hozzám és már annyira kapálóztam hogy nem volt erőm Tom megsimította a mellem én már ekkor sírva órdíbáltam de nem segített majd egyszer csak abbahagyta nem értettem mi történik megijedtem a gondolattól hogy Tommal fogom elveszteni a szüzeségem.Tom csak annyit motyogott "majd máskor hugi" majd lement és egyedül hagyott.Én csak a földön feküdtem össze kuporogva a könnycseppek lecsöppentek az arcomon a szemeim vörösek voltak.Majd hallottam hogy valaki a szoba felé jön.Hirtelen megijedtem.Bill jött be az ajtón én lesokkoltam és megtöröltem a szemem.Bill csak ált az ajtóban szerintem kicsit megijedt de nem mutatta csak annyit kérdezett "ki volt az?" láttam ahogy észreveszi a kiszívott nyakam és ahogy egyre dühösebb lesz. Én csak csöndben a combomat nézve ültem még veletlenül sem néztem Billre tulságosan szégyeltem magam.