Bill azonnal fagatni kezdett.Én a sokktól meg sem tudtam szólalni rendesen csak makogni volt erőm.
-T-Tom megölte.mondtam lefagyva a könnnyeimel
küzködve.
Bill gyorsan lement a báttyához.
BILL P.O.V
Gyorsan lerohantam a báttyámhoz aki éppen Trixie halteste felett ált.
Majd amikor észrevette hogy ott álok rámkiáltott
"Mit állsz ott inkább gyere segíteni"
-Tom nem gondolod hogy abba kéne eszt hagynod?amúgy sem vagyunk már Tokyoban hogy Reynek dolgozzunk.
Majd odaléptem és segítettem neki eltüntettni a holttestett.
Tudtam hogyha itt folytattjuk Maja anya és az apám is rájönnek hogy mi vagyunk a gyilkosok Tokyoba vagyis csak voltunk amielött Rey börtönbe nem került volna.MAJA P.O.V
A szobám sarkában ültem összekuporogva gondolkoztam a dolgokon.
Nem értettem semmit miért ölte meg ezt a lányt?
Miért nincs lelkiismeret furdalása?
Vagy miért mosolygott?
Miért volt boldog?
Nem találtam a választ mert annyi kérdés kavargott a fejemben.
Majd a nagy gondolkozások közepette megzavart egy hang egy édes hang.
Anyu volt az.
Gyorsan leszaladtam és átöleltem.
Látszott a fején hogy valami baj van majd ekkor megszólalt Maja hívd be a fiukat a napaliba.
Én gyorsan felmentem Bill szobájába majd kopogni keztem a fiú ajtót nyitott majd közöltem vele hogy jöjjön le a napaliba
és hogy hívja Tomot is.
Nem volt merszem Tom szobájához menni ami bár elég nehéz mert az én szobám mellet van.
Lementem a napaliba furcsáltam hogy nincs semmi nyoma annak hogy meghallt itt valaki.
Nem mertem elmondani anyának mert nem tudtam hogy mi lesz a reakciója de bekel valanom igazából attól féltem hogy Tom engem is megöl vagy megkínoz de furcsa modon nem féltem tőle csak a gondolattol hogy történik valami.
Nagynehezen a fiuk is lejöttek.
Majd anyu elkezdett bészélni arról hogy elkel menniük Jörgel egy komferenciára LA-be és hogy csak egy hónap múlva érnek haza.
Haragudtam mert itt hagy a gyilkosokkal egy házba de nem akkartam kimutattni, az érzéseim mindig is az a tipús voltam aki nem szerette kimutattni az érzéseitt és inkább harcolt vagy lázadt az igazáért.
De most nem csináltam semmit inkább hagytam hogy elmenjen.
Két óra múlva már búcsúzott is el tőlünk természetesen a fiukra bízta a házatt.
Akik miútán elment áthivták két haverjukat.Akik szempillantás alatt itt is voltak.
Engem nem nagyon zavartak amig ők is lenem jöttek a nappaliba.